Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Nenakupovat u pilulky.cz!:
    "Proti územnímu rozhodnutí přišly dvě žaloby, po změně vedení ji stáhli na radnici Horní Počernice. Ž . . . " (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Šabatová:
    "„Zima bude těžká. Nevíme, s čím přijde vláda, ale lidem budou muset pomoci i města. Například balíčk . . . " (Do zastupitelstva městské části Praha 4 kandiduje devět volebních subjektů!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Duben  >>
    PoÚtStČtSoNe
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30      

    Mohlo by vás zajímat...

    Komentáře

    ke článku: Dopravní experti z Prahy 4 se seznamují s novinkami z oblasti protihlukových opatření
    ze dne 16.12.2012, autor článku: Zasláno do redakce

    Komentář ze dne: 16.12.2012 17:04:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Stanjura: Raději postavit silnici do Ostravy severněji, než rozšiřovat D1
    Stanjura: Raději postavit silnici do Ostravy severněji, než rozšiřovat D1
    Nový ministr dopravy Zbyněk Stanjura (ODS) v rozhovoru pro Lidové noviny představil priority, kterým se bude ve svém úřadu přednostně věnovat. Stěžejní je pro něj hlavně situace na D1.
    Jako řešení situace vidí Stanjura stavbu rychlostní silnice R35, tedy druhého spojení Moravy s Čechami přes Olomouc na Hradec Králové a Liberec. "Bylo by to lepší než budovat na D1, já nevím, osm proudů. To by podle mého měla být klíčová priorita. Budu se o tom snažit přesvědčit i ostatní," řekl Lidovým novinám ministr.

    Zdroj: http://www.lidovky.cz/stanjura-urcil-pri ority-musime-ulevit-pretizene-d1-fhp-/zp ravy-domov.aspx?c=A121215_170836_ln_domo v_mc

    Komentář ze dne: 16.12.2012 17:07:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    Pochcípejte Pražáci!

    Komentář ze dne: 17.12.2012 09:01:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    ubožáku

    Komentář ze dne: 17.12.2012 10:27:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    ODS Spořilov???

    Komentář ze dne: 17.12.2012 12:40:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    ODS Spořilov by se měla spojit s ODS na P10 a P11 a lobovat na magistrátě a u Stanjury za okruh? To není špatná myšlenka.... :-)) Kamiony se týkají hlavně obyvatel těchto částí Prahy. Teoreticky by mohli vylobovat i zákaz kamionů v sídlištích ne?

    Komentář ze dne: 18.12.2012 16:35:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    Uzavřete sjezd a nájezd na Jižní spojku (a na Magistrálu) na západním konci Hlavní ulice na starém Spořilově!!!!!!! Jinak se to do dokončení Pražského okruhu řešit nedá!


    Komentář ze dne: 18.12.2012 18:23:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    Prosím vás, uvědomujete si, co tady píšete za nesmysly? Na jednu stranu mají všichni jezdit po Jižní spojce, na druhou chcete znemožnit ji používat!
    Jak se asi dostanete z Jižní spojky od Barrandova na 5. května? Jak chcete jezdit do Michle? Takhle to myslíte s tím, že se transit nemá pouštět do obydlených čtvrtí?
    To si myslíte, že tím urychlíte dostavbu Okruhu? To mělo být před dvěma lety a podle Ministerstva za 9 let, ale ve skutečnosti tak za dvacet let!!! Běchovičtí tu nesmyslnou, drahou a neekologickou variantu zastaví, dal jim za pravdu i soud!
    Jediná možnost - rampa, ale ta už měla být a pořád se to oddaluje, takže nejdříve za dva roky a to už měla být hotová v roce 2010, všichni to věděli, že to půjde tudy, tak kdyby chtěli, tak už by ji postavili tehdy a ten problém by tady byl od začátku poloviční.
    Jediná možnost - dostavět hned rampu a efektivní protihlukové opatření, tedy zastřešení, aby byli nejvíce zasažení obyvatelé ochráněni před nejzávažnějším dopadem - hlukem!!!

    Komentář ze dne: 18.12.2012 20:37:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    A co natáhnout nad Spořilovskou plachtu? To by byla ještě lehčí varianta. ;-)

    Komentář ze dne: 18.12.2012 21:00:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    Nebo raději vysázet další stromky, každý za 22 tisíc!

    Komentář ze dne: 19.12.2012 11:47:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    A ten váš neustále vnucovaný polykarbonát bude zadara? Bude mít cca shodný efekt, jako ty stromečky! Čili na ho.no.

    Komentář ze dne: 19.12.2012 18:29:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    Vy žádné argumenty nemáte, pořád jen napadáte každého, kdo s vámi nesouhlasí.
    Lehká varianta samozřejmě také bude něco stát, ale rozhodně se to nevyšplhá nad 250 milionů. Tolik totiž stála kompletní rekonstrukce ulice Michelská, která probíhala dva roky, vybagrovali ji do hloubky a vše obnovili - podloží, kanalizaci, silnici, chodníky, semafory, zeleň. Takže když vám bude někdo říkat, že lehká varianta bude stát víc než 250 milionů, tak si vzpomeňte na toto a hned si uvědomíte, že vám lže.
    Ostatně, jak v Řepích v ulici Slánská, kde je zakrytí velmi uzavřené, tak v Modřanech, kde je poněkud méně uzavřené, se na to peníze našly, a to je tam daleko menší množství vozidel, žádné kamiony.
    O účinnosti zastřešení se nejprve jeďte podívat do ulice Slánská v Řepích, je to kousek od Zličína, pak tady můžete vynášet nějaká hodnocení. Já mám totiž návrh na řešení, vy pořád jenom vymýšlíte nějaké nerealizovatelné nesmysly a rozčilujete se, že se neuskuteční. Nemám chuť tady žít dalších dvacet let vedle kamionů jen kvůli tomu, že se to nějakému troubovi nelíbí!

    Komentář ze dne: 19.12.2012 18:33:02     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    A laskavě se naučte podepsat!

    Komentář ze dne: 19.12.2012 19:57:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    Kde jste se podepsal vy?

    Komentář ze dne: 19.12.2012 20:12:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není
    Jméno (přezdívka):

    Komentář ze dne: 19.12.2012 22:53:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    Polykarbonát mám na chalupě na části pergoly 8let! Už jsem to vše musel vyměnit!!!! Vlivem UV záření a zmen teplot zežlotl, popraskal v místech pnutí a je strašně náchylný na praskání! Nevěřím, že by stavaři stabilizovali ukotvení tak aby se to nehýbalo( i most musí mít dilatační spáry) Byly a jsou to vyhozené peníze na zastřešení!!!! Lobisti stále nahání a přesvědčují! Spořilovák , tomu musí jít o slušný balík, už je známý email a adresu také zveřejníme.

    Komentář ze dne: 20.12.2012 18:12:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není!
    To je ale vaše chyba, nemáte si na pergolu dávat polykarbonát určený pro použití v interieru, který nemá povrchovou úpravu s UV ochranou. Nebo si snad myslíte, že v Polsku, Hradci Králové či Řepích jsou tak hloupí a dají si tam něco, co po osmi letech popraská?
    K vašim výhružkám - nedivím se, že s SOS nechce žádné jiné sdružení spolupracovat. Jen nemám zdání, proč sabotujete ochranná protihluková opatření. Protihlukové stěny, které jsou kolmé, či dokonce šikmé, jako zde, mohou být účinné jen tehdy, pokud jsou samy vyšší než okolní zástavba, což, jak jistě uznáte, zde není realizovatelné. Situace všech, co bydlí výše než v třetím patře je taková, jako kdyby zde žádná opatření nebyla.

    Komentář ze dne: 20.12.2012 21:55:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není
    Zajejsem se schválně podívat doHradce Králové, desky jsou tam popraskané přesně tak jak moje . Hlavně ty směrem na Nový Hradec od Kauflandu po pravé straně a po dotazech na názor od místních obyvatel cituji: Nic podobného si nedávejte !!!! Praská to a je tu šílený hluk při každém dešti! V noci když prší se tady nedá spát!

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:13:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou
    Ano, a zajel jste si tam ohleduplně a empaticky, tedy tramvají.
    Ten ochranný tunel si vydobyla sama tamní občanská sdružení a tunel je chrání spolehlivě, lidé jsou spokojení.
    Kdybyste si zajel metrem do ulice Slánská v Řepích, tak byste skutečně viděl poškozené panely. Poškozené jsou ale pouze panely v malé výšce, a to evidentně od nějakých vandalů, ale zde bychom si na takové vandaly posvítili a v případě zachycení svrhli z mostu na Spořilovskou!

    Komentář ze dne: 21.12.2012 12:30:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou
    A to je otevřený nebo zavřený tunel? S tunelem souhlas - po opatření u Kačerova zastřešit Jižní spojku i magistrálu kde bude potřeba!

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:12:23     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou není
    Jak se tak dívám tak asi hloupí jsou i v tom Hradci. Vlastně neobhajoval jste to tam také způsobem jako zde? Já mám také výrobky Onduline / průhledné i hnědé vlnovky, záruku dávají na 10let, potom výměna, to tady chcete realizovat? To snad nééééééééé!

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:16:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou
    Jen tady chrlíte nepodložená a lživá tvrzení. a i kdyby, existují i varianty ze skla, a to vydrží dva tisíce let!!!

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:20:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS priori
    Až se to bude stavět tak vy už tady nebudete....

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:17:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS prioritou
    Je zvláštní, jak se někdo toho zastřešení bojí. Co ho k tomu asi vede? Proč chce nechat Spořilovskou na další desetiletí bez dostatečných protihlukových opatření? Nejste náhodou Kunert?

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:23:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS priori
    Jestli znáte ten pojem šetřit finance, tak o tom to je. Zákaz kamionů je podstatně levnější.

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:31:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh pro ODS pr
    Takže vám tak moc jde o Spořilov, ale 250 milionů je pro vás moc? Ale varianta Okruhu blíže městu, přesněji uvnitř města, vám nevadí, přestože je dražší, rozumím tomu správně? Stromky za deset milionů vám také připadají jako šetření penězi?
    Ono je něco jiného zavřít sjezd na Spořilov a něco jiného je zablokovat mezinárodní dopravu! Bez postavení rampy se tady žádná změna ohledně kamionové dopravy nestane, nebuďte naivní, když to z Braníka už jednou odvedli, tak to tam nepřivedou zpět, to by byli hloupí. Ale kdyby se rampa chtěla postavit, tak mohla být hotová již před svedením dopravy sem a problém mohl být daleko menší!

    Komentář ze dne: 19.12.2012 12:12:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: A pak že nejsou peníze na kačerovský most!
    Kvůli modernizaci D1 se strhnou a znovu postaví všechny mosty, i ty nové!

    V průběhu modernizace nejstarší tuzemské dálnice D1 (Praha–Brno) bude stržena a znovu postavena většina mostů. Týkat se to přitom bude i nadjezdů, které jsou ve vlastnictví krajů, měst či obcí.

    http://www.novinky.cz/ekonomika/2882 10-kvuli-modernizaci-d1-se-strhnou-a-zno vu-postavi-vsechny-mosty-i-ty-nove.html

    Komentář ze dne: 19.12.2012 19:08:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Jak to řeší v Polsku
    Protihlukový tunel: http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/11017/Jasn a-dluga-prosta-Trasa-Torunska-oddana-do- ruchu

    Komentář ze dne: 19.12.2012 19:09:30     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Jak to řeší v Hradci Králové
    http://www.mmcite.com/specialni-projekty /hradec-kralove-protihlukovy-tunel

    Komentář ze dne: 19.12.2012 19:11:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Jak to řeší v Hradci Králové
    http://www.casopisstavebnictvi.cz/konstr ukce-protihlukoveho-tunelu-na-mestskem-o kruhu-v-hradci-kralove_N2106

    Komentář ze dne: 19.12.2012 19:13:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Jak to řeší v Hradci Králové
    http://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/co-pi si-jini/v-hradci-dokoncili-protihlukovy- tunel

    Komentář ze dne: 20.12.2012 09:27:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Vidím, že jedinný diskutující je lobista "Spořilovák"
    Tento člověk nebydlící na Spořilově otrávil již nejedno diskuzní téma! Znechucen odcházím také!

    Komentář ze dne: 20.12.2012 09:44:44     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Vidím, že jedinný diskutující je lobista "Spořilovák"
    Je to: a)naprostý idiot b)má stranický úkol sabotovat diskuzi o Spořilovské c)má osobní zájem na prosazení kokotiny(varianty) z plexi

    Komentář ze dne: 20.12.2012 16:26:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Vidím, že jedinný diskutující je lobista "Spořilovák"
    Ale proč ne? U varianty Kačerov je to plexi v pohodě, tam na něj nevidí lidi tak jako tady. Naopak to otočíme a zastřešíme tam a mohou se tám svést všechny kamiony. :-))

    Komentář ze dne: 20.12.2012 18:41:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Vidím, že jedinný diskutující je lobista "Spořilovák"
    Jestli si myslíte, že jsem proti rampě na Kačerově, tak jste na omylu. Je to významné opatření proti výfukovým plynům, protože dovede kamiony, které po Spořilovské stoupají do kopce, jejich motory tedy pracují na plný výkon. Nicméně realizace rampy se neustále odkládá, všimněte si, že vše, co radnice na Spořilově provedla, se týkalo pouze dopravního značení (pomineme-li protihlukovou stěnu u mostu a sázení stromků, kde každý stál více než 22 tisíc Kč), neproběhly žádné stavební práce. Podle současných vyjádření by rampa měla být hotová v polovině roku 2013. Viděl tam snad někdo probíhat zaměřovací práce? Laskavě si uvědomte, že současný termín dostavby je nereálný. Já osobně si myslím, že rampa bude postavena teprve tehdy, když už nebude žádná jiná možnost, tedy po navýšení kamionové dopravy po Jižní spojce o 2/3, protože by se sem všechny ty kamiony nevešly a budou tedy rozděleny jak na Spořilovskou, tak na Kačerov. Žádné snížení zátěže zde to tedy nebude, radnice realisticky počítá s tím, že dostavba Okruhu je v nedohlednu a bojí se teď odvést kamiony ze Spořilovské, protože by se setkala s velkým odporem, až by je sem za pět let opět pouštěla.
    Vaše výroky ohledně dívání se na protihlukový tunel jsou zcela absurdní, spíše bych je očekával od nějakého řidiče kamonu, který při jízdě rád pozoruje okolí.
    Sma Jana Růžičková zastřešení propaguje, jedná se ale o tzv. těžkou variantu, přičemž její realizaci chce z nepochopitelných důvodů provést až po dokončení Okruhu - nikdy by nás tedy nechránil před zvýšenou zátěží z kamionů, navíc se jedná o variantu velmi drahou, tedy nerealizovatelnou, o to méně v době, kdy zde kamiony již nebudou - to už se tady nic stavět nebude.

    Komentář ze dne: 20.12.2012 18:43:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Vidím, že jedinný diskutující je lobista "Spořilovák"
    Ano, máte pravdu, daleko lepší by bylo vysadit další stromky!

    Komentář ze dne: 20.12.2012 13:18:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Starospořilovák (@)
    Titulek:
    Naprosto souhlasím s oběma články nahoře. Teď si představte tu škodu, když se takto inteligencí vybavený člověk dostane někde na odbor výstavby nebo nedej bože na radnici nebo magistrát. Tím pak trpí tisíce obyvatel dlouhá desetiletí!

    Komentář ze dne: 20.12.2012 21:19:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Zakrytí frekventované Spořilovské ulice by stálo miliardy
    Zakrytí Spořilovské ulice v Praze, která je zatížena automobilovou dopravou, by zřejmě stálo miliardy korun. Podklady, které dnes dostala rada města, odhadují náklady zhruba na 1,7 až 3,6 miliardy korun. "Radní o nich budou diskutovat v pátek," řekl primátor Bohuslav Svoboda.
    Podle ověřovací studie, kterou nechal zpracovat magistrátní odbor městského investora, by zakrytí mohlo být dlouhé 700 nebo 1200 metrů. Prověřovány byly také dvě varianty zhotovení - těžká varianta železobetonového tunelu, který by byl zasypán zeminou, a lehká varianta ocelové konstrukce s pláštěm ze skla nebo polykarbonátu. Součástí stavby by mohlo být i vybudování tramvajové trati na Jižní Město. V současnosti není jasné, jestli Praha bude chtít Spořilovskou ulici zakrýt a jestli by na stavbu měla peníze.
    Přes Spořilov jezdí od zprovoznění jižní části Pražského okruhu před dvěma lety tisíce kamionů denně. Místní lidé si dlouhodobě stěžují na hluk a zhoršení životní prostředí. Spořilovu by pomohla dostavba navazujícího úseku okruhu mezi D1 a Běchovicemi, stát ale s výstavbou v příštích letech nepočítá. Praha chce navrhnout zákon, který by urychlil přípravu výstavby a výkupy potřebných pozemků.


    Komentář ze dne: 20.12.2012 21:32:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Pětka pro Spořilov
    Ano, tzv. těžká varianta je nereálná. Na druhou stranu lehká varianta je velmi reálná. Všechny argumenty pro ni jsem zde sice již uvedl, ale pro jistotu je ještě nyní shrnu.
    1) Mají ji v Polsku, Hradci Králové, Řepích i v Modřanech (Praha 4), obrázky si můžete prohlédnout v odkazech, které jsem přidal k článku o seznamování expertů s protihlukovými opatřeními.
    2) Není nákladná, ve všech výše popsaných lokalitách se peníze na ni našly, nemůže stát více než 250 milionů (tolik stála rekonstrukce celé Michelské).
    3) Je to jediná varianta, která ochrání vysoké domy po obou stranách Spořilovské, které nyní nejsou nijak chráněny.
    4) Je možné zakrýt celou Spořilovskou, včetně nájezdu na Jižní spojku (podobně, jako to můžeme vidět v Hradci Králové).
    5) Jako jediná zakrývací varianta neumožní další výstavbu nebo vedení tramvají, které by sem přinesly další hluk a byly by využity pro dopravní obsluhu Trojmezí - pomoc zastavění Trojmezí. Kdo chce jet na Opatov, může využít autobusových spojení nebo jet metrem.
    Tyto argumenty bych shrnul pod název Pětka pro Spořilov!

    Komentář ze dne: 20.12.2012 21:41:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák@ (@)
    Titulek: Re: Pětka pro Spořilov
    Pochopitelně nelobuju bezplatně, ale tak už to chodí.... Čí chleba jíš, toho píseň zpívej! Již jeden německý představitel prohlásil: Stokrát opakovaná lež se stává pravdou!!!!! Tak se mi nedivte, musím se nějak živit i když na Spořilově nebydlím.

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:08:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Pětka pro Spořilov
    Nic si z toho provokatéra nedělejte, když viděl všechny argumenty pohromadě, propadl zoufalství. Lidé už nebudou tolerovat ten výsměch, co se na Spořilov valí, třeba v podobě stromků, kde každý stál 22 tisíc.
    Už nebudou věřit lhářům, co se jim snaží namluvit, že je to tu jako v plynové komoře, že mají doma čtyřikrát vyšší koncentraci výfukových plynů než je venku a různé jiné nesmysly, které tu neustále opakují, aby na ně lidé náhodou nezapomněli. Nebudou věřit tvrzením podceňujícím dopady hluku na lidské zdraví.
    Poznají, že ti, co říkají, že za ně bojují, bojují jen za své zcestné cíle, či za místo v zastupitelstvu za zelené a že jim nepomohou. Uvidí, že za nimi nejsou žádné výsledky.
    Podpoří výstavbu skutečných ochranných opatření (argumenty pro ně naleznou v Pětce pro Spořilov) a nebudou již déle čekat!
    Také podpoří rozumnou variantu Okruhu, protože vědí, že se Okruh musí vést mimo Prahu, ne kolem velkých sídlišť a vesnic, které zde, v rozporu s tvrzením developerů a zelených, byly již za Rakouska (což si snadno zjistí na historické mapě na seznamu).

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:18:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Pětka pro Spořilov
    Jedinné opatření je: zakázat vjezd kamionům na Spořilov! Nic to nebude stát a podobní vykukové jakoje ten spisovatel s návrhem na zastřešení nás přestanou otravovat svými bláboly.

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:25:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Pětka pro Spořilov
    Takové opatření je ale nerealizovatelné. Podívejte se na tu rampu na Kačerově, už měla fungovat a odvést alespoň polovinu kamionů, ale stále není hotová a posunutý termín dokončení, tedy polovina dalšího roku, je, vzhledem k tomu, že práce ještě ani nezapočaly, také nerealizovatelný.
    Dostavba Okruhu je i podle velmi optimistických a nereálných prohlášení Ministerstva dopravy plánovaná až na konec tohoto desetiletí, vzhledem k tomu, že se Okruh plánuje již čtyřicet let, tak nejspíš nebude v dohledné době dostavěn.
    Takže ty vaše návrhy ohledně odvedení jsou prostě nerealizovatelné. Již nelze dále důvěřovat těmto snílkům a je třeba jednat! Lidé nechtějí za deset let žít ve stejných podmínkách a nadšeně podepisovat petici za odvedení kamionů číslo pět!

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:27:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Pětka pro Spořilov
    Stejné by to bylo se zastřešením.

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:37:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pětka pro Spořilov
    Zastřešení je nezbytné.
    Je třeba přestat s nesmyslnými akcemi typu petice číslo dvě a atd. a začít se skutečnými akcemi - jít blokovat ne Spořilovskou, ale Budějovickou, aby to radnice skutečně viděla.
    Také je třeba mít ve sdruženích konstruktivní zástupce a ne lidi typu ovoce se pěstuje v obchodě, kamiony nepotřebujeme.
    Já osobně jdu po svátcích seřvat svoji senátorku Evu Sykovou.

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:57:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pětka pro Spořilov
    Tak,tak, ta má na věc velký vliv. Měla by prosadit to zastřešení. Až na ni budete řvát, tak dejte pozor, aby jste ji nevylekal a nezačala se vás bát. A teď zase zkuste pohádku O zlé čarodejnici, té se dá alespoň věřit.

    Komentář ze dne: 20.12.2012 22:59:46     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pětka pro Spořilov
    Měli byste za ní jít vy. Vy jste na výhrůžky odborníci!!!

    Komentář ze dne: 20.12.2012 23:01:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pětka pro Spořilov
    Stále kvoká a kvoká

    Komentář ze dne: 21.12.2012 12:40:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Pětka pro Spořilov
    Prosím vás zaznamenal jste zde jediné souhlasné stanovisko? Proč vás nezajímají opravdové potřeby lidí, opakovaně je vyjádřili v peticích. Dnes dosahuje počet podpisů čísla téměř 6 000.

    V době kdy se okruh dostaví tak budou ty dotčené obce stejně tak velké jako Běchovice a nikdo navíc tak daleko zajíždět nebude. To radši posviští po Spořilovské.A také budou všichni chtít aby to vedlo někomu jinému pod okny tak se udělá varinata 3. Běchovice jen přehazují problém na jiné.

    Komentář ze dne: 22.12.2012 14:56:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Výstavba vratné rampy pro kamiony v Praze
    ČRo Rádio Česko Rozhovor na aktuální téma: Josef Nosek

    moderátor
    --------------------
    Už dva roky jezdí řidiči jezdí po jihozápadní části Pražského okruhu, úsek D1 u Vesce až po Slivenec odvedl kamionovou dopravu z pražské Jižní spojky. Jak před dvěma lety řekla mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Martina Vápeníková, doprava po obchvatu od té doby projíždí bez toho, aby zatěžovala obce a obyvatelům by se mělo lépe spát a dýchat.

    Martina VÁPENÍKOVÁ, mluvčí Ředitelství silnic a dálnic
    --------------------
    Neopomenut elný význam to má především pro občany Prahy, kdy bude stažena především tranzitní doprava od té Jižní spojky a těch příměstských aglomerací, které byly zatíženy těžkou nákladní dopravou.

    moderátor
    ---------------- ----
    Stejně nadšený před dvěma lety byl i tehdejší pražský primátor Pavel Bém.

    Pavel BÉM, bývalý pražský primátor
    --------------------
    Už teď je zcela stoprocentní a jasné, že významná část Prahy bude mít daleko menší enviromentální zátěž než měla doposud a to si myslím, že je skvělé a za to patří ministru Bártovi velký dík.

    Václav KLAUS, prezident České republiky
    --------------------
    My, enviromentalisté tohle to velmi kvitujeme s povděkem.

    Pavel BÉM, bývalý pražský primátor
    --------------------
    Já jsem si dal záležet, pane prezidente, abych vás potěšil.

    moderátor
    ----------------- ---
    Slyšeli jsme rozjařeného Pavla Béma i prezidenta Václava Klause, ale málokdo v té době říkal také B, že to odnesou obyvatelé Spořilova kvůli nedostavenému úsek kolem Běchovic kamionová doprava přivedla na sídliště Spořilov až 11 tisíc kamionů denně. Pražský magistrát na jaře slíbil, že vybuduje vratnou rampu u Kačerova, aby část kamionů mohla jezdit jinou trasou. Já jsem se zeptal náměstka pro dopravu v Praze Josefa Noska, jak to tedy s tou vratnou rampou u Kačerova vypadá. Jak to vypadá s tou úpravou, která by umožnila, aby část kamionů mohla jezdit jinou trasou?

    Josef NOSEK, náměstek pro dopravu v Praze
    --------------------
    My tam máme dvě varianty, pracujeme souběžně na obou, jedna je vratná rampa, která umožní sjezd tím spojením mezi Jižní spojkou a ulicí 5. května, to znamená najet na D1. Co se týká vratné rampy, my jsme se zasekli zhruba na dva měsíce jednáním se soukromou společností, která vlastní pozemky v této lokalitě. Dospěli jsme konečně k dohodě, takže začínají takové ty formality, které musíme dát dohromady, to znamená, především stavební povolení.

    moderátor
    ---------------- ----
    A kdy bude tedy jedna nebo druhá varianta hotová?

    Josef NOSEK, náměstek pro dopravu v Praze
    --------------------
    Já si troufám tvrdit, že pokud nenastane něco mimořádného, tak zhruba do poloviny příštího roku.

    moderátor
    --------------------
    Pražské zastupitelstvo před časem schválilo návrh, aby kamiony do Prahy nesměly vůbec. Jak daleko jste s naplňováním tohoto usnesení?

    Josef NOSEK, náměstek pro dopravu v Praze
    --------------------
    My jsme se dostali docela daleko a narazili jsme na ministerstvo

    Komentář ze dne: 22.12.2012 14:58:25     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Výstavba vratné rampy pro kamiony v Praze
    My jsme se dostali docela daleko a narazili jsme na ministerstvo dopravy, které nám to v podstatě zakázalo.

    moderátor
    ---------------- ----
    Vy jste o to usilovali, vám o to jednoznačně šlo a ministerstvo dopravy je proti. Jak to zdůvodnilo?

    Josef NOSEK, náměstek pro dopravu v Praze
    --------------------
    My jsme o to opravdu usilovali, narazili jsme na technické problémy. Za prvé, pokud by bylo nutné objet Prahu, to znamená, Praha by byla kompletně uzavřena pro kamiony, tak nejužší bod nastal v Českém Brodě, protože objíždění Prahy není možné po okresních silnicích. Muselo by to probíhat po jedničkách. Druhý problém nastal s odstavením kamionů, protože prostě kamion, který musí objet Prahu, musí po několika hodinách zastavit a nejsou kapacitní parkoviště na D1, zatím nikde v okolí Prahy.

    moderátor
    ------------------- -
    Pokud tedy teď zatím ani jedna z těch variant na ulehčení obyvatelům Spořilova není hotova, není dokončená a zákaz vjezdu kamionů tedy z různých důvodů zřejmě tedy odmítá ministerstvo, co tedy nabízíte v příštích týdnech lidem, které ta doprava zatěžuje?

    Josef NOSEK, náměstek pro dopravu v Praze
    --------------------
    Nedokážeme udělat žádné velmi rychlé řešení. My umíme dělat kosmetické úpravy. Nejsme schopni odklonit těžkou nákladní dopravu rychle. Umíme udělat to, že budeme stavět nebo kolega ze životního prostředí bude sázet stromečky, to znamená, mírně odcloníme hluk, mírně snížíme exhalace v této oblasti. Měla být snížena rychlost v souběžných ulicích. Zatím doopravdy řešení neumíme udělat v řádu týdnů nebo měsíců, bude to trvat zhruba do poloviny příštího roku.

    moderátor
    --------------------
    A co takhle dočasně povolit, aby kamiony mohly zase jezdit po západní části Jižní spojky?

    Josef NOSEK, náměstek pro dopravu v Praze
    --------------------
    Ale tam se dostaneme do stejné problému zase v oblasti Barrandova. To znamená, my bychom odlehčili jedné části Prahy a v podstatě bychom zasekali kamiony druhou část Prahy.

    moderátor
    ------------------- -
    Většina těch nynějších komplikací je spojena s tím, že pořád není postaven klíčový úsek okruhu kolem Běhovic. Jestli to říkám správně. Kdy se předpokládá, že by mohl být hotový? V jakém časovém horizontu?

    Josef NOSEK, náměstek pro dopravu v Praze
    --------------------
    To je jediné řešení, které opravdu pomůže Praze, to je stavba 511, tedy spojnice mezi D1 a hradeckou dálnicí, pokud půjde vše jen trošku rozumně, tak v roce 2016 a 2017 by bylo po té spojce s projekt.

    moderátor
    ----------------- ---
    Proč tak vzdálená perspektiva, brání tomu něco při vyjednávání s městskými částmi nebo chybí finance, nebo jak to je?

    Josef NOSEK, náměstek pro dopravu v Praze
    --------------------
    Kupodivu to není problém financí. Je to problém odporu městských částí a obyvatel různých občanských sdružení, kteří bydlí v této oblasti a velmi chytrým způsobem napadají proces schvalování této stavby.

    moderátor
    ------------------ --
    A nedělal chyby i magistrát? Nenabra

    Komentář ze dne: 22.12.2012 14:59:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Výstavba vratné rampy pro kamiony v Praze
    moderátor
    --------------------
    A nedělal chyby i magistrát? Nenabrala ta stavba zpoždění i kvůli tomu, že pokud jsem se dobře dočetl, tak ministerstvo pro místní rozvoj zrušilo územní rozhodnutí na tuto stavbu a to mimo jiné proto, že byla v rozporu s plánovanou dokumentací a magistrát se údajně důsledně nezabýval jejím vlivem na životní prostředí?

    Josef NOSEK, náměstek pro dopravu v Praze
    --------------------
    Tam nastalo technické pochybení, kdy je lhůta, tuším 90 dnů, kdy musí dokumentace /nesrozumitelné/, byla sejmuta přesně 90 dnů poté, co visela na úřední desce. Jedno občanské sdružení napadlo, že mělo viset o den déle, že se do této lhůty nepočítá den vyvěšení a podobně. Skutečně napadli formální proces a správní soud jim dal zapravdu.

    moderátor
    ---------------- ----
    Takže i formálně přeci jen magistrát chybu udělal, kvůli tomu se ta stavba oddálila?

    Josef NOSEK, náměstek pro dopravu v Praze
    --------------------
    Bylo tam pochybení jednoho člověka, stavba se tím oddálila o několik let.


    Komentář ze dne: 27.12.2012 09:42:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Příjezd k dálnici zatarasil hořící kamion
    Praha – Nečekanou komplikaci na příjezdu k dálnici D1 vytvořil v neděli odpoledne kamion, který začal hořet na Spořilovské ulici nedaleko autocentra AutoPalace. Zasaženou soupravu plameny, které má patrně na svědomí technická závada, vážně poškodily.

    Během zásahu hasičů se vytvořila bezmála půlkilometrová kolona čekajících aut; většina provozu se ale odklonila přes starý Spořilov. Okolnosti vzniku požáru, jenž silným žárem ohrožoval i své okolí, zůstávají předmětem šetření.



    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem8053835
    Duben56865
    Dnes1333

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 69 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE