Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Nenakupovat u pilulky.cz!:
    "Proti územnímu rozhodnutí přišly dvě žaloby, po změně vedení ji stáhli na radnici Horní Počernice. Ž . . . " (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Šabatová:
    "„Zima bude těžká. Nevíme, s čím přijde vláda, ale lidem budou muset pomoci i města. Například balíčk . . . " (Do zastupitelstva městské části Praha 4 kandiduje devět volebních subjektů!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Květen  >>
    PoÚtStČtSoNe
      1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31   

    Mohlo by vás zajímat...

    Komentáře

    ke článku: Strana zelených: Praha 4 znovu obětovala Spořilov
    ze dne 15.12.2012, autor článku: Zasláno do redakce

    Komentář ze dne: 15.12.2012 11:39:25     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Pitrs (@)
    Titulek: ......
    proč mě to už ani nepřekvapuje???

    Komentář ze dne: 15.12.2012 12:37:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Stanjura: Klíčovou prioritou je pro mě ulevit přetížené D1
    Pro nového ministra dopravy Zbyňka Stanjuru (ODS) je klíčovou prioritou ulevit přetížené dálnici D1. Místo rychlostní silnice R3 v jižních Čechách by prosazoval stavbu rychlostní silnice R35, tedy druhého spojení Moravy s Čechami přes Olomouc na Hradec Králové a Liberec. Řekl to dnešním Lidovým novinám (LN).

    15.12.2012 9:46 |
    „Bylo by to lepší než budovat na D1, já nevím, osm proudů. To by podle mého měla být klíčová priorita. Budu se o tom snažit přesvědčit i ostatní,“ řekl deníku ministr. Uvedl, že se chce zaměřit i na železniční koridory.

    Výstavba dálnic, silnic a železničních koridorů má podle něj pomoci při rozhýbání české ekonomiky. Důležitým předpokladem je dobrá příprava takových staveb. Už by se nemělo stávat, že v průběhu stavby neuvěřitelným způsobem rostou náklady.

    „A musíme taky dávat pozor, aby se skutečně soutěžilo. Aby ty ceny byly nejlepší na trhu. A pořád zkoumat, jestli některé stavby nevznikají jen proto, aby se investovalo,“ řekl dnešním LN Stanjura.

    Komentář ze dne: 15.12.2012 12:38:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Stanjura: Klíčovou prioritou je pro mě ulevit přetížené D1
    Další příděl kamionů pro Spořilov na obzoru!!!!!!!!!!!

    Komentář ze dne: 15.12.2012 13:10:28     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Emil (@)
    Titulek: Re: Re: Stanjura: Klíčovou prioritou je pro mě ulevit přetížené D1
    Snad naopak ne? Tranzit prijizdejici ze severu, by mohl pres tu novou cestu na vychod a ne cpat se pres Sporilov na D1 ne? Pro nas by to mohl znamena mene kamionu "do kopce" nez vice, ale kdyztak me opravte.

    Komentář ze dne: 15.12.2012 15:22:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Stanjura: Klíčovou prioritou je pro mě ulevit přetížené D1
    No to vás teda opravím. Kamiony západ - D1, které jedou dnes po části okruhu, pojedou západ- Spořilovská - Js (a směr Hradec). A opačně. Tranzit sever - východ většinou vrchem jede.

    Komentář ze dne: 15.12.2012 15:25:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Stanjura: Klíčovou prioritou je pro mě ulevit přetížené D1
    A to ještě přidejme budování transevropské magistrály ze směru severské země-jih Evropy, která má vést přes Prahu. Plánovaný růst kamionové přepravy v dalších letech je přes 60%. Tzn., že naroste o 2/3 a vše se bude valit Prahou!! :-((

    Komentář ze dne: 15.12.2012 22:42:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Stanjura: Klíčovou prioritou je pro mě ulevit přetížené D1
    Takže opět došlo na má slova, že se Okruh musí postavit dostatečně velký a mimo Prahu. Kdyby se nemuselo kvůli Zeleným platit ročně 40 miliard na fotovoltaiku a ty peníze se raději daly na stavby, které je třeba urychleně dokončit, tak se tady nemusíme hádat!

    Komentář ze dne: 15.12.2012 15:26:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Stanjura: Klíčovou prioritou je pro mě ulevit přetížené D1
    hlavně ale vůbec nemluví o dobudování okruhu a stavbě 511

    Komentář ze dne: 15.12.2012 15:29:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Doufejem, že neobětují Spořilov kvůli Praze 10!
    To by znamenalo pořádnou protiakci....

    Komentář ze dne: 15.12.2012 22:34:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Zóny tady nechceme
    Strana Zelených opět hyenisticky parazituje. Copak tady máme nějaké cizí parkující? Jedině někdo u Centrumu, ale ti sem zase přijedou utrácet peníze. Místní, co autem nemusejí, tak ho mají na zahradě. Lidé z vesnic za Prahou ho nechají někde na Hájích. Je to jen nesmysl, co bude vytahovat lidem peníze z peněženek. Už dnes to stojí pro rezidenty 700 Kč a bude se to jen zdražovat. Pak si vemte, že přijede nějaká návštěva a jak zaparkuje?

    Komentář ze dne: 19.12.2012 15:03:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Zóny tady nechceme
    Je vidět ty troubo, že pořád lžeš. Nejsi žádný Spořilovák. Již dnes je narvaný celý jih starého Spořilova auty s S na registracích. Jdou potom na Metro nebo do T-Mobilu. Praha 11 okolo metra Roztyly všude dala zákazy stání. U OBI je parkování jen na 2 hod. Přes den jsou napěchovaná i parkovišťátka u konečné tramvají. Přes den je už dokonce plné i parkoviště pod ústřednou, kde 30 let nikdo neparkoval. Zdivočele parkují i u odbočky, kde autobusy najíždějí na koleje. Ty vidíš Spořilov tak leda na Googlu! Joudo ublafanej.

    Komentář ze dne: 19.12.2012 17:40:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Zóny tady nechceme
    Na nic víc než na napadání se nezmůžete, vy zelený agitátore!
    Na Starém Spořilově si místní vozy parkují na zahradu, takže jim to, že si tam někdo odstaví svůj vůz, nevadí. Navíc to tam rozhodně není narvané.
    A hlavně je to úplně jedno, tady se vede Okruh sídlištěm a nějaké hyeny na tom parazitují se svými zcestnými návrhy.
    Zelení umějí jen zakazovat a omezovat, ale se Spořilovskou neudělali nic!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 08:58:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Zóny tady nechceme
    Jak můžou Vy woe u řadových domků parkovat na zahradě? Hospodářské uličky jsou úzké a dost často nějaké pako zaparkuje před jejich vjezdem. Přední zahrádky jsou většinou malé na zaparkování. A že jim vadí život na parkovišti, na to nemusí být u zelených. Navíc se jedná zase o problém přehozený sousedem z Prahy 11, resp.vlastní radnicí. Vy jeden agresivní grafomane s jediným správným názorem!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 18:41:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Zóny tady nechceme
    Prosím vás, když nejste schopen dodržovat ani ta elementární pravidla slušného chování při diskusi, tak se jí nezúčastňujte!
    Lidi na Starém Spořilově zcela běžně parkují na zahradách! Je vidět že nejste odsud, hulváte!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 18:58:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Zóny tady nechceme
    To jste si asi nepřečetl svě dřívější příspěvky s urážkami diskutujících, jejich názory vám nekonvenují. Nebo vás omlouvá alkohol či duševní choroba? A vaše úchylné invektivy vůči dámě také hovoří o vašich "kvalitách". Zbytek vašeho žlučovitého výronu je opravdu velice komický. Ne, opravdu nevím, jak lidé na starém Spořilově parkují ;-)))))))

    Komentář ze dne: 18.01.2013 19:02:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zóny tady nechceme
    Ty jeden chytráku, nauč se podepisovat! Pak mi ukaž jedinou urážku diskutujícího, které jsem se podle tebe dopustil! Zejména mi ukaž, jak jsem urazil RNDr. Janu Růžičkovou, CSc!!!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 19:55:15     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zóny tady nechceme
    Komu tykáš gumo? Pleteš si nick a podpis. Ať se ti to nestane, až tě budou z Bohnic propouštět. To by ti mohli léčbu prodloužit. Nepodepisuj se ani Tubus, ani Spořilovák.

    Komentář ze dne: 18.01.2013 20:08:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Nevzpomínáš si? To jsi byl zase ožralej?
    Komentář ze dne: 19.12.2012 18:11:37 Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODS má jiné priority!
    Tak se podívejte na plány, vy idiote!


    Komentář ze dne: 18.01.2013 21:03:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: LASKAVĚ MĚ NEURÁŽEJTE!!!
    Prosím vás, to psal někdo jiný. Členové SOS se za mě rádi vydávají, například zde:
    "Kaji se a velmi lituji, že mne táta onehdá raději netřel o plot. Nemohl totiž tušit, co ze mne vyroste za mutanta. Omlouvám se také za moje reakce , stydím se za sebe! Jestli víte, co je rozdvojená osobnost, tak to pochopíte. Teď mluví a píše mé lepší já.",17.01.2013 12:40:25,Petice byla odevzdána na magistrát, má téměř 2400 podpisů!
    nebo zde:"Co si to dovoluješ ty spořilováku, táta mne samozřejmě třel o plot, ale málo. Do večera přestanou působit uklidňující léky a po 21té se těšte!!!",17.01.2013 14:52:50,Petice byla odevzdána na magistrát, má téměř 2400 podpisů!
    Tak mě laskavě neurážejte, toto je to nejneslušnější, já se také nevydávám za RNDr. Janu Růžičkovou, CSc.!!!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 21:12:09     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: VY TO NEVIDÍTE?
    To nevidíte, co SOS dělá? Sabotuje jakékoliv řešení, tubus i trestní oznámení. Obojí by problém vyřešilo.
    Snaží se jen vypadat, že problém řeší, například sází stromky nebo sbírá petice, vždyť tahle je již třetí, co si myslíte, že vyřeší, když už dvě předchozí selhaly? Jen to podepíšete a myslíte si, že jste udělali dost, že se to nějak řeší! Ale neřeší se vůbec nic, ta rampa taky nebude v červnu, vždyť tam ještě nikdo nezaměřoval, tak jak se to má stihnout? O tubusu všichni jenom lžou!
    Ale jak jde o Hlavní, tak to hned vítáme uzavření ulice Ke Spořilovu! Tam je provoz nadlimitní, tam se to všechno sčítá! A všichni dostaneme rakovinu z dieselů!
    To vám nepřijde zvláštní, že SOS nereaguje na otázky ohledně trestního oznámení?

    Komentář ze dne: 18.01.2013 20:15:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zóny tady nechceme
    Ano Jani

    Komentář ze dne: 18.01.2013 20:13:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Zóny tady nechceme
    Spořilováku ublafanej, neraď a podej trestní oznámení!

    Komentář ze dne: 19.12.2012 13:45:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Obětovaný Spořilov radnicí
    Je to vážně smutné jak radnice Prahy 4 není schopna ulevit těžce zkoušenému Spořilovu naprosto v ničem.

    V Tučňáku ani slovo o reálné pomoci nám s kamiony. Naopak ještě přibudou autobusy v sídlišti. Naprostá neschopnost se ukázala teď s ulicí Ke Spořilovu! Opravdu není radnice schopná vyslat policii, aby opatření ohlídala? Radnice nedokáže ani postihovat nezákonné sprejerství a ničení značek.
    Každý den jsou tu přitom kolony.
    Pro 10 000 lidí v sídlišti je to důležité!

    V dalších volbách nebude možné takové zástupce vůbec volit. Vždyť pro nás nedělají vůbec nic!

    Komentář ze dne: 19.12.2012 17:43:02     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Ulice Ke Spořilovu má jen odlákat pozornost. Teď je hlavní, aby se radnice dotlačila k postavení rampy, to skutečně pomůže, a pak samozřejmě nějaká protihluková opatření (zastřešení jako mají v Řepích).

    Komentář ze dne: 20.12.2012 09:38:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Je vidět, že opravdu nevíte o Spořilovu nic. Naše radnice nemá s rampu nic společného.

    Komentář ze dne: 18.01.2013 10:51:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Dopravní značky v ulici Ke Spořilovu zasprejovala tentokrát TSK z rozhodnutí Magistrátu, značky budou odstraněny. Praha 4 je vystavila neoprávněně - P4 nemůže přikazovat jak se má jezdit po silnici, která je celá na území P10.

    Chystá se další šetření, schůzka na Magistrátu, tentokrát ovšem se zástupci obyvatel žijících na obou stranách silnice Ke Spořilovu. Praha 10 se dohodě nebrání, jen není možné ze dne na den zavřít silnici a ucpat tím Záběhlickou. Někdy se tam jděte podívat, máte to ze Spořilova kousek, ať víte, jak se žije u Botiče - nejlépe po ránu ve špičce.

    Podívejte se prosím na věc také z druhé strany:
    https://www.facebook.com/ZnovuZ prujezdnitUliciKeSporilovu?filter=1

    Komentář ze dne: 18.01.2013 13:02:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Řešení je velice jednoduché! Uzavřít opačný konec Hlavní na Starém Spořilově. Bez napojení na Magistrálu a Jižní spojku ztratí pro Záběhličáky (a další tranzit) svůj půvab ;-). A kdyby se policie někdy obtěžovala a začala vybírat pokuty na nedodržovaných rychlostech, tak se Spořilovu vyhnou velkým obloukem!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 13:55:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Aladar (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Ale pak musíte zaslepit i Severozápadní I, protože bych to objel a k Centrumu se stejně dostal. Následně pak musíte dát panely na ty další Severozápadní, co ústěj do Severní XI a Trenčínskou u Sliačské. Všude dejte panely.

    Komentář ze dne: 18.01.2013 14:50:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Nemusíme. To už je pro "chvátaly" příliš složité, preferují ul.Hlavní. S panely ale máte pravdu. Měly by se udělat zvýšené betonové přechody, aby se dodržovala "třicítka". Že jste tak nešíleli, když byla ta spojka ke Spořilovu cca rok zavřená? Aha, to stavěla vaše radnice P10. Nebo to vy, jako nedávná náplava nevíte?

    Komentář ze dne: 18.01.2013 15:01:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Aladar (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Ha,ha! Náplava. Jak dlouho v této části žijete vy?

    Komentář ze dne: 18.01.2013 18:38:25     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Já bych jim na Hlavní udělal retardéry, ať si také užijí té Spořilovské atmosféry!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 18:49:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Chudáku, máš to pěkně pomotaný. Zapomněl jsi ještě zmínit tubus a dr.Růžičkovou ;-)))).

    Komentář ze dne: 18.01.2013 14:49:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Jasně, Záběhličáci patří na Záběhlickou. Ale nepatří na Spořilov! V právu je tedy Spořilov!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 16:55:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    OK, jsem pro, dole na Spořilově z vás budou nadšení, až tudy budou projíždět všichni, co se potřebují dostat ze Spořilova na Budějovickou. Jsem pro postavit kolem Spořilova hradby!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 18:32:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Ano, to je skutečný cíl SOS! Jde jim jen o Hlavní! Vůbec bych se nedivil, kdyby se zjistilo, že to byli oni, kdo zamalovával ty značky - pak mohou říci, že není jiná alternativa, než uzavřít sjezd z Jižní spojky. Je také jasné, že poté to bude SOS, kdo bude mít zájem na tom, aby se se Spořilovskou nic nedělalo!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 14:34:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    P4 ochraňuje zdraví svých obyvatel. V demokratickém systému je toto právo nadřazeno nade vším! Vše ostatní je podružné. Podle správného právního výkladu je tedy v právu naopak P4.
    Při výkladu zákona došlo ke zcela zásadnímu právnímu pochybení. Věc bude tedy muset řešit soud.

    Komentář ze dne: 18.01.2013 17:12:09     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Znovu opakuju, vystrčte někdy nos ze Spořilova a uvidíte, že stejná práva jako vy mají i lidé, co bydlí jinde, také blízko silnice. Proč si myslíte, že u vás je největší provoz? Zcela zásadní pochybení je ohánět se statistickým šetřením, které bylo provedeno v jediné oblasti a tvrdit, že je tam smrad a proto se má místní doprava přelít jinam.
    Navíc nikdo vám žádné právo bránit se neupírá, Magistrát jen zadal provedení nového a širšího šetření, na základě kterého má dojít k dohodě obou dotčených městkých částí. V otázce tranzitu panuje shoda. Jen řešení zákazu průjezdu ulicí Ke Spořilovu pro rezidenty Prahy 10 není přijatelné. Zkuste mít lepší nápad, napište ho na vaší radnici, jestli se s vámi baví.

    Komentář ze dne: 18.01.2013 18:29:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Prosím vás, jak přesně vy definujete tranzit? Děkuji!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 18:36:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Hraběcí rady!
    Kupte si byt u Spořilovské a pak můžete chytře radit. Možná jste nepochopil, že naše práva nejsou naprosto respektována. V zájmu Barrandova a Braníka nám sem byl sveden zbytek pražského kamionového tranzitu. Byl přidán k tomu již neúnosnému původnímu. Magistrát nás jen oblbuje a stále 2,5 roku zkoumá. Parchanti na P4 nás hodili přes palubu. Trestně stíhaný hl.hygienk vytvořil speciální výjimku pro Spořilov. Na naše protesty všichni kašlou. Jděte do pr.ele se svými lepšími nápady!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 18:49:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Naprosto zoufalé je, že toto šetření probíhá v době, kdy je platný zákaz v ulici Ke Spořilovu a slušní řidiči na Hlavní tedy nevjíždějí a dále je patrné značné snížení dopravy v důsledku zimních podmínek. Značná část řidičů sem nyní nevyjíždí! Jaké má tedy šetření v této době smysl prosím vás? Měly být šetřeny ty nejhorší situace, kdy se tady lidé dusili ve smogu a nebo letních vedrech celé týdny, kdy tu jezdilo jedno auto za druhým a nemohli ani vyvětrat!
    Jak tu někdo napsal tak jezdí po zákazu po Záběhlické.
    Jakým koeficientem se budou výsledky na Hlavní násobit násobit 3, 5 10, 20????
    Je to naprosto ujeté a nyní vše ve prospěch právě té vaší Záběhlické.

    Komentář ze dne: 18.01.2013 18:37:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Je vidět, že se vás Spořilovská netýká, jinak byste nemohl vypouštět takové nesmysly. Brzy bude Spořilov svědkem velmi paradoxní situace - na jednu stranu se kvůli dodržování práva na zdraví bude zavírat Hlavní, kde bude zcela klid, na druhou stranu se budou vesele porušovat objektivní předpisy ohledně hluku na Spořilovské. Nejvíce zasažení obyvatelé se ještě za trest, že si proti tomu dovolí protestovat, nebudou moci dostat domů. Ještě že je zde trestní oznámení, které to nakonec všechno vyřeší.

    Komentář ze dne: 18.01.2013 18:44:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Jestli jste to tr.ozn. opravdu podal, tak za půl hodiny leželo na hromádce odloženo. Vy jste si opravdu nevšiml, že partaj, která bordel na Spořilovské způsobila, má tam i svého ministra?

    Komentář ze dne: 18.01.2013 18:44:44     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Jestli jste to tr.ozn. opravdu podal, tak za půl hodiny leželo na hromádce odloženo. Vy jste si opravdu nevšiml, že partaj, která bordel na Spořilovské způsobila, má tam i svého ministra?

    Komentář ze dne: 18.01.2013 18:51:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Ještě jsem ho nepodal. Chci teď ukázat, co je SOS zač, aby už přestali škodit a aby se případně mohl postavit i protihlukový tubus.
    Pochybuji, že by si nějaký policista dovolil odložit trestní oznámení upozorňující na objektivní porušení zákonů!

    Komentář ze dne: 31.01.2013 08:50:13     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Takovýto argument je krajně demagogický. Když nic jiného, tak P-10 tím zrušením opatření zase chrání zájmy a zdraví obyvatel na Záběhlické. A zdraví je přece nadřazeno všemu ostatnímu, to jistě pochopíte, že?

    Komentář ze dne: 31.01.2013 11:09:30     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    P10 má dostatek velkých komunikací, po kterých mohou její obyvatelé jezdit. Chce-li prospět všem ať tedy reguluje i osobní dopravu na svém území a neničí životy již tak extrémně zkoušených lidí na Spořilově. Zadek v autě není priorita před naším zdravím. Zmizí-li navíc kamiony může se bez kolon jezdit po JS a prospěje to zdraví P10 i P4.
    Jenže to by lidi nesměli mít slepičí mozky. :-((

    Komentář ze dne: 31.01.2013 17:16:28     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Tou dostačující velkou komunikací myslíte třeba Záběhlickou? Takže ještě jednou a snad už to konečně pochopíte. Křičíte tady Zaběhličáci do Záběhlic, kvůli tomu a ve jmému zdraví svých dětí, které je nade vše ostatní, jste vyhnali veškerou místní dopravu mezi Spořilovem a Záběhlicemi ze sídliště do Záběhlické. Trochu jste ale pozapomněli na to, že i Spořilovák občas navalí svůj zadek do kolikrát i dieselového auta a chce se dovézt například do Intersparu. A ten pak jel kudy? Samozřejmě že Záběhlickou! Tedy nejen Záběhličáci do Záběhlic, ale i Spořilováci do Záběhlic. Přitom Záběhlická má denní zatížení automobilovou dopravou oproti Hlavní zhruba dvojnásobné (za běžného stavu, když není ucpaná JS)! A co na to záběhlické děti a jejich zdraví, na to se neptáte? Chyba, zvlášť pokud to tak zdůrazňujete u sebe! Podle jste úplně stejní pokrytci jako kdokoli jiný.

    Proti domluvě nad nějakým rozumným řešením pro obě strany rozhodně nejsem, ale to co zaznívá na této diskuzi, má k tomu bohužel vesměs velmi daleko!

    Komentář ze dne: 31.01.2013 11:14:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    A to je právě ta demagogie - Praha 10 nemůže chránit zdraví svých obyvatel tím, že ničí zdraví o několik řádů více obyvatel. Takže to co píšete je naprostý nesmysl. Obě Prahy nechť se domluví, vyženou kamiony z Jižní spojky a je po problému že?

    Komentář ze dne: 31.01.2013 17:26:01     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Praha 10 přece nic neničí, jen si nechce nechat zavřít jednu ze dvou spojovacích ulic mezi Záběhlicemi a Spořilovem. Z jejího pohledu je to zcela pochopitelné, přece si nenechá nahnat veškerou dopravu na již tak přetíženou ulici (Záběhlická). Je zdraví obyvatel na Hlavní víc než zdraví obyvatel na Záběhlické (a to ještě zcela opomíjím historii, co bylo dřív, zda Záběhlice nebo sídliště Spořilov)?

    Jinak zaklínadlo o vyhnání kamionů je krásná věc, ale napřed je musíte mít kam vyhánět, aby se to mohlo udělat. Opravdu máte kam je vyhnat? Kromě části JS mezi Barrandovem a Spořilovem mne nic nenapadá. To by sice ulehčilo samotné Spořilovské, avšak situaci za Spořilovem směrem na P-10 by to nijak neřešilo. Čili kam podle Vás vyhnat kamiony na území P-10? Myslíte jako do přilehlých ulic? :-(

    Komentář ze dne: 31.01.2013 17:49:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Problém je ale ten, že na Hlavní auta x krát zastaví a nejedou plynule, stejně tak stovky autobusů. Provoz na Záběhlické není omezen parkovištěm a obchoďákem a je plynulý. Mimochodem jezdím tam velmi často a jezdí tam pár aut. Nikdy kolona, pohodička.

    Komentář ze dne: 01.02.2013 02:30:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    No vidite, dokonce priznavate, ze tam jezdite velmi casto! Cili auta Sporilovaku v Zabehlicich jsou podle vas zcela v poradku, zatimco naopak je to podle vas naprosto nepripustne. Skutecne krasne dvoji metr! Take mohu rici, ze ulici Hlavni jsem jel nekolikrat (na kole, abyste me hned nelyncovali) a zadna auta v kolone jsem tam taky nikdy nevidel - POHODICKA. Kdo ma pravdu?

    Komentář ze dne: 01.02.2013 13:32:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Musím tam jezdit když tam mám cíl cesty že?
    Nikdy žádná kolona, zato na Hlavní když je tepleji tak téměř každý den odpoledne, někdy i dopoledne nebo přes poledne. :-((

    Komentář ze dne: 01.02.2013 19:20:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    No a co? Kolony jsou všude!!! Neparazitujte na Spořilovské!!!

    Komentář ze dne: 02.02.2013 12:07:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Jenže jen naprostý idiot může kolony podporovat. :-((

    Komentář ze dne: 31.01.2013 18:26:59     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Spravedlivé je - jeden směr Záběhlickou a jeden snesem přes Spořilov co?

    Komentář ze dne: 01.02.2013 02:34:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Ale kdeze, vzdyt vy byste to nejradeji uzavreli cely, tak se ted netvarte. Duvod, proc z toho nakonec byla "jenom" jednosmerka, nebyl ten, ze byste nejak chteli ctit spravedlnost, bylo to jednoduse proto, ze zadne omezujici znacky si Praha 10 na sve uzemi proste nacpat nenechala!

    Komentář ze dne: 31.01.2013 17:57:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Obětovaný Spořilov radnicí
    Zase někdo z Hlavní! My naopak bojujeme za návrat kamionů na Jižní spojku! Je vidět, že vám je Spořilovská úplně ukradená!!! Ale Ukrajinci vám to ukáží!!!

    Komentář ze dne: 29.12.2012 23:00:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    škoda, že je tady použit příspěvek Zelených, který je zcela mimo realitu posledního zastupitelstva. Kdo tam byl, tak ví (a může si to i zjistit z přepisů a ze záznamů hlasování), že zastupitelem Těšitelem bylo vynechání Spořilova mimo nový system parkování kritizováno a že zároveň podal protinávrh, který upravoval doplnění Spořilova do systému budoucích parkovacích zón na Praze 4. Koalice byla proti a na tom to ztroskotalo.

    Komentář ze dne: 31.01.2013 00:15:12     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: ZELENÍ BĚŽTE OTRAVOVAT NĚJAKOU JINOU OBLAST PRAHY!!!
    Vy zelení nám už pijete krev! Nejste schopní prosadit žádná protihluková opatření pro Spořilovskou, jen roky tlacháte. Za současnou situaci nesete sami také vinu, byl to i váš nápad sem ty kamiony násilně navést!!! Proč proti nám organizujete petici?
    A pak nám ještě za odměnu zakážete parkovat! Proč nás tak omezujete? Co jsme vám udělali? Řekněte proč pořád ubližujete Spořilovu!!! Jděte si dělat ty svoje trhy a nám dejte pokoj!!! Tady nikdo žádné zóny nechce, udělejte na Roztylech parkoviště zdarma a bude po problému - ale v tom to spočívá, vám lopata smrdí, vy dokážete jen zavést restrikci. Když je někde něčeho málo, tak ten nedostatek řešíte tím, že lidem seberete i zbytek!!!
    Povím vám jednu věc - kdybyste vy zelení nebyli, tak by bylo všem mnohem lépe! Jen jste zavedli připlácení 40 miliard na elektřinu, omezování života lidí, zvyšování daní, ale co jsme za to od vás dostali? Co jste udělali pro Ostravu? Nic, jen pořád slibujete!!! Je to ostuda vás všech darmožroutů na radnici, že se situací na Spořilově nedokážete nic udělat, jen roky tlacháte o tom, že někdy postavíte rampu, že někdy postavíte tubus, ale hlavně musíte nutně udělat studie!!!
    Postavte tubus nebo rampu a pak si dělejte restrikce, zatím jste ještě nic nedokázali. Ani to parkoviště. Vy na radnici jste jen takový sbor darmožroutů, co má na starosti jen někoho omezovat.

    Komentář ze dne: 31.01.2013 02:15:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Max (@)
    Titulek: Re: ZELENÍ BĚŽTE OTRAVOVAT NĚJAKOU JINOU OBLAST PRAHY!!!
    Musím souhlasit Zelení jsou jen Ekoteroristi jen třeba protest propojení vodních toků! což by nahradolo kamiony :-( kurovec ani nemluvím jedou protestovat autem a stěžují si že dostanou botičku na auto. Je to jen banda darmožroutú! A volit je muže jen IDIOT!

    Komentář ze dne: 31.01.2013 22:45:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: ZELENÍ BĚŽTE OTRAVOVAT NĚJAKOU JINOU OBLAST PRAHY!!!
    Tak to jsem rád, že mi to pan "znalec dopravy" schválil!!!

    Komentář ze dne: 17.01.2013 23:31:12     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: ZELENÍ - RUCE PRYČ OD SPOŘILOVA!!!
    Proč Strana zelených nepodala trestní oznámení na tvůrce restrikce? Na problému Spořilova jen parazitují, na kampaně mají miliony, ale 80 tisíc na žalobu nemají, dokonce ani nepodali trestní oznámení, které nic nestojí!
    Musím říct, že zelení nám nijak nepomohli, můžeme být jen rádi, že ten jejich návrh na zdanění parkování a dokonce jeho zákazu pro návštěvy byl odmítnut. Je také jasné, že by takový návrh snížil ceny našich bytů, protože případní nájemníci mají velmi často bydliště někde jinde a tak by zde nemohli parkovat, což by je zcela jistě odrazovalo.
    Také se ptám, proč neřešili to svedení kamionů ještě předtím, než skutečně nastalo, je jasné, že to museli vědět!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 00:04:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: ZELENÍ - RUCE PRYČ OD SPOŘILOVA!!!
    Proč stále tubus někoho nabádá aby podal trestní oznámení?! Vysvětlení : jedinná jeho aktivita je psaní blábolů na stránky Spořilovských novin, jinak má veškeré aktivity zakázány, včetně pohybu na veřejnosti. On se totiž už bojí jít mezi lidi Spořilova!

    Komentář ze dne: 18.01.2013 22:56:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: ZELENÍ JDOU PROTI SPOŘILOVU
    Nechtějí zrušení restrikce, sbírají proti nám podpisy! Je zřejmé, že jdou proti nám stejně jako SOS. Alespoň nejsou proti protihlukovému tubusu. Přesto jim musíme opět říci, až nám budou chtít omezovat parkovaní, aby dali ruce pryč od Spořilova!!!
    http://www.praha16.cz/view .php?cisloclanku=2011080006

    Komentář ze dne: 19.01.2013 08:40:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák@ (@)
    Titulek: Re: ZELENÍ JDOU PROTI SPOŘILOVU
    Podávám trestní oznámení proti všem ! Nikdo mne nechápe, že mi jde pouze o provizi. Na tom je založeno podnikání a moje existence! Proč mne nikdo na Spořilově nemá rád? Asi vstoupím do SOS a budu nosit tašku Jani, pak se teprve uplatní moje vlastnosti.

    Komentář ze dne: 19.01.2013 21:17:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: ZELENÍ JDOU PROTI SPOŘILOVU
    A víte co? Já si ráda přečtu když spořilovák najde něco na naše mocné. O akci zelených jsem třeba věděla, ale ta cena vysazovaných stromků pro mně byla novinka.

    Komentář ze dne: 20.01.2013 15:40:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: ZELENÍ JDOU PROTI SPOŘILOVU
    můžete prosím upřesnit o jaké akci zelených jste věděla?

    Komentář ze dne: 20.01.2013 15:46:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: ZELENÍ JDOU PROTI SPOŘILOVU
    kde jsou nějaké doklady o těch konkrétních akcích mocných? zatím je to jen samé plácání!

    Komentář ze dne: 31.01.2013 18:46:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: ZELENÍ JDOU PROTI SPOŘILOVU
    Já tak plácám z dlouhé chvíle!

    Komentář ze dne: 31.01.2013 20:00:02     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: ZELENÍ SE NÁS SNAŽÍ ROZEŠTVAT, JÁ NEPLÁCÁM!!!
    Neplácám!!! Ta informace je ze článku "Zelení sbírají podpisy proti návratu kamiońů na Barrandovský most - Braník, Krč a Chuchle se bouří" z Novin Prahy 16, které vycházejí od roku 2002 a jsou spřátelenými novinami Spořilovských novin.
    Článek je dostupný zde:http://www.praha16.cz/view.php?cislo clanku=2011080006!!!
    Tak nám nelžete a nevydávejte se za mě!!! Urážíte tím mě i celý Spořilov!!!

    Komentář ze dne: 31.01.2013 21:06:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: ZELENÍ SE NÁS SNAŽÍ ROZEŠTVAT, JÁ NEPLÁCÁM!!!
    A mraky těch co se Spořilovákem nesouhlasí a rádi budou až sem přestane psát ty jeho scestné myšlenkové pochody!

    Komentář ze dne: 31.01.2013 21:15:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: PRAVDU NEUTAJÍTE!!!
    Prosím vás, já věřím, že ti, co sázeli stromky za 22 tisíc, ti, co se tváří jako ochránci Spořilova a přitom proti němu organizují petici, ti, co chtějí vytvořit klid na Hlavní a využívají k tomu Spořilovskou, ti, co snižují škodlivost hluku, všichni tito lháři jsou samozřejmě nespokojení s tím, že zde zveřejňuji informace, které ukazují, jak to ve skutečnosti je!!!
    Ale tito lidé mě nezajímají!!!

    Komentář ze dne: 31.01.2013 21:33:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: PRAVDU NEUTAJÍTE!!!
    S ohledem na to, že zde na Spořilově jsou vibrace od kamionů a je agresivní prostředí a nikdo neví jestli se nebudou budovat různé sjezdy, tubusy nebo kudy povedou tramvajové koleje, nelze Spořilovákovi postavit sochu za vše co dělá tím svým bojem proti různým uskupením a skupinám bránícím pravdě o dění na Spořilově. Navrhuji jej vyznamenat !řádem přetíženého kouřícího kamionu".

    Komentář ze dne: 31.01.2013 22:44:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: PRAVDU NEUTAJÍTE!!!
    To máte pravdu, udělali jste zde nesmírně agresivní náladu - nikdy jsem si nedovedl představit, že by k něčemu takovému mohlo na Spořilově dojít!!!

    Komentář ze dne: 31.01.2013 21:24:55     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - občan (@)
    Titulek:
    Člověk, který sem píše pod jménem Spořilovák má hroší kůži. Vidím každodenní reakce lidí na jeho příspěvky a on si stále vede svou. Je až s podivem s jakou vehemencí se stále staví proti většině občanů Spořilova, neustále někoho obviňuje, slibuje trestní oznámení, jeho tvrzení jsou pouze odrazem jeho myšlenkových toků bez jakýchkoliv základních znalostí problematiky věci! Teď mě jen napadá, jací lidé o této problematice rozhodují na magistrátě? Nejsou to stejně myslící Spořilováci,Záběhličáci,Baranďáci....?
    Dle současných poměrů a přístupu řešení problémů na Spořilově asi ano! Každý rozumně myslící člověk si úsudek udělá sám............

    Komentář ze dne: 31.01.2013 22:43:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: OMEZOVAČI, PŘESTAŇTE NÁS ZASTRAŠOVAT!!!
    Prosím vás, proti jak většině? Sem píše tak patnáct lidí, to není žádná většina!!! Ostatní se bojí sem něco napsat, protože jsou z vás znechucení a bojí se (tím narážím na to rozbité okno!!!). Co vím, tak na setkání o dopravě lidi tubus přijali - příště raději zůstanou doma, protože je zastrašujete!!!
    Hlavní není většina Spořilova - uzavření Hlavní pomohlo dvěma domům kolem Spořilovské!!! Ale parazituje na tom celá ta ulice!!!
    Nebýt vás, omezovačů, kteří jste pokazili dopravu v celé Praze Východ, tak bychom to tady nemuseli řešit!!!
    Jakékoliv řešení sabotujete, opět došlo na má slova, že rampa v červnu nebude (už to zase odložili na konec roku!!!), už vidím, jak si na podzim vzpomenete, že se musí dělat nějaká studie!!!
    Nás třeba vyženete, ale Ukrajinci vám to spočítají!!! Ty byty neprodáme!!!
    Je jasné, proč odmítáte rozdílní názory - nemáte čisté svědomí!!! V diskusi jsou obvykle rozdílné názory - to k ní patří!!! Ale to vy nepřipustíte!!!
    Trestní oznámení připravuji, ale dělám to poprvé v životě a musím to jasně specifikovat, aby to nemohli jen tak zamítnout!!! Tak mi to měsíc trvá, co udělalo SOS?

    Komentář ze dne: 31.01.2013 22:59:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: OMEZOVAČI, PŘESTAŇTE NÁS ZASTRAŠOVAT!!!
    Nemohu si pomoci, ale jste sám jako ků lv plotě ! Kdo je to my? Od kdy si onikáte? Odmítám pouze vaše scestné názory! Znate ještě někoho, kdo s vámi souhlasí, jsem zvědav jestli něco napíše. A nikdo vám nevyhrožuje, předpokládám, že když jste tak oblíbený,tak se vás někdo zastane. Na to si ovšem počkám.

    Komentář ze dne: 31.01.2013 23:14:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: OMEZOVAČI, PŘESTAŇTE NÁS ZASTRAŠOVAT!!!
    Již jste mi vyhrožovali fyzickým násilím. Vy sám se ani nedokážete podepsat!!!
    Mohu si vymyslet jména a napsat si sem třeba padesát komentářů, které mě budou podporovat!!!
    Podívejte se na záznam ze setkání o dopravě, tam jsou lidé, kteří se mnou souhlasí - to jsou totiž lidi od Spořilovské - vy z Hlavní jste neměli tu drzost se tam objevit!!!
    Co udělalo konkrétně SOS pro Spořilov - jen dvě nebo tři petice, které ale nic nezmohly. Takže, kdyby SOS nikdy nevzniklo, tak bychom na tom byli stejně!!!

    Komentář ze dne: 31.01.2013 23:16:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: OMEZOVAČI, PŘESTAŇTE NÁS ZASTRAŠOVAT!!!
    A pochybuji, že by se někdo neanonymně ozval proti SOS - počítám s tím, že po tom vašem zastrašování bude mít další petice 25 tisíc podpisů!!!

    Komentář ze dne: 31.01.2013 23:20:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re: Re: OMEZOVAČI, PŘESTAŇTE NÁS ZASTRAŠOVAT!!!
    A nikde jsem si neonikal - to si to jen s něčím zase pletete!!! Vy jste asi jeden z těch alternativních, co? Zeptejte se na to RNDr. Jany Růžičkové, CSc., ta vám to vysvětlí!!!

    Komentář ze dne: 31.01.2013 23:26:09     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: Re:
    A napište jaké konkrétní řešení připravujete vy - a ne jen něco ve stylu vyhnat kamiony z Prahy, to pak musíte dodat, jak to udělat!!!

    Komentář ze dne: 05.06.2015 11:41:41     Reagovat
    Autor: [chenmeinv] - chenmeinv (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenmeinv


    Komentář ze dne: 01.02.2013 00:05:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Brrrrr to jsem se vylekal z té záplavy od celé skupiny, nebo pouze jednoho co to myslí se všemi dobře? Neříkáš si spasitel?

    Komentář ze dne: 01.02.2013 00:08:46     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Brrrrr to jsem se vylekal z té záplavy od celé skupiny, nebo pouze jednoho co to myslí se všemi dobře? Neříkáš si spasitel?

    Komentář ze dne: 01.02.2013 02:51:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Obcan P-10 (@)
    Titulek: Re:
    No to ale nezni zrovna moc jako argument co? Jak a kam tedy podle Vas vyhnat ty kamiony, aby to bylo brzy? Nerikam, ze s nickem Sporilovak ve vsem souhlasim, ale v tomto ano. Stejne jako s tim, ze opatreni v ulici Ke Sporilovu pomohlo jen male skupince lidi z Hlavni za cenu omezeni mnohem vetsi skupinky vsech ostatnich obyvatel jak Sporilova, tak Zabehlic. Pritom ta mensi skupinka nevahala zastitovat se zdravim svych deti, jako kdyby nikde jinde zadne jine deti nezily! Pokud neco chcete menit, tak taky napiste jak a snazte se pro to reseni ziskat nejakou sirsi podporu, jen strasit pseudo odbornymi clanky a demagogickymi vyroky typu"Vsichni tu umirame, zatimco vy si zijete jako prasata v zite" nicemu moc nepomuze uz jen proto, ze situace vedle v doliku v Zabehlicich zase o tolik lepsi proste neni. Co takhle system jednosmerek nebo pricne prahy primo na Sporilove, proste vyresit si problem lokalne za cenu treba i mensiho omezeni pro sebe sama a ne jen problem lacine prehodit o dum dal?

    Komentář ze dne: 01.02.2013 13:38:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re:
    Vy stále nechápete o co jde, jednosměrky jsou v Praze normální a je jich plno. Cíl je ochránit obytnou zástavbu před nadměrnou dopravou. Když vám vadí auta v Záběhlické tak to řešte stejně. Zdraví je nadřazené. Auta nemusí jezdit tady ani tam. Inteligentní zastupitel, který je si vědom rizik pro zdraví by to řešil jinak. A že jde v Praze většině řidičů i obyvatel o život je nad slunce jasné! jen se to usilovně tají.
    Po prvním infarktu, po chemoterapiích aj. třeba konečně někteří pochopí.

    Komentář ze dne: 01.02.2013 18:54:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Spořilovák (@)
    Titulek: VY TO NECHÁPETE!!!
    Prosím vás, jednosměrky jsou v Prze proto, že někdo není dost široká ulice pro dva směry!!! Uvědomte si, že kvůli takové jednosměrce se najede daleko větší vzdálenost, čímž se ztratí hlavní výhoda individuální dopravy proti MHD - tedy že nejezdí zbytečně tam, kde nemusí - jako MHD!!! Něco si o tom vyhledejte, ta MHD skutečně není universálním řešením, mnohdy se dokonce mluví o plýtvání prostředky, či naopak o nedostatečné obslužnosti. Jako příklad je třeba ranní ježdění autobusů, kdy kvůli pěti lidem jede autobus - pak je ze všech pohledů výhodnější automobil!!! To musí dojít snad každému!!! Něco si o tom laskavě vyhledejte!!!

    Komentář ze dne: 04.02.2013 11:52:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re:
    Ano, vyborne, ja bych tedy navrhoval zjednosmernit vsechny ulice smerem ven ze Sporilova, Zabehlickou samo sebou taky a jeste bych pribral Topolovou, V korytech a Svehlovu. Smerem do Prahy bych dal naopak vsude tvrdy zakaz vjezdu. Cili ta auta, co jsou uvnitr oblasti ted, by mohla vyjet, ale zpatky uz by se nikdy zadna nedostala. Vzduch by se procistil, na ulicich by mohla vzniknout nova hriste a vsichni by se meli moc a moc krasne. A pro jistotu bych tam jeste vsude dal i nejake patrice vysoke pricne prahy, aby kdyz uz tam nebudou auta, tak aby i cyklisti a kolobezkari nezvlceli a nejezdili ulicemi jako blazni, prip. aby nejezdili radsi vubec, kdyz tam ted budou vsude detska hriste. To je dobre reseni ne? Ted jen aby s tim souhlasily obe radnice, Policie CR a take aspon mirna vetsina obyvatel Sporilova a Zabehlic, a to nejen tech na Hlavni... :-)

    Komentář ze dne: 04.02.2013 13:38:28     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re:
    Já bych ti zase doporučil odborné léčení pod dohledem specialisty Chocholouška, to by určitě zabralo. Příště piš své příspěvky do " Trnky brnky"

    Komentář ze dne: 04.02.2013 14:01:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
    No ja myslim, ze je nas, alespon podle kvality nekterych jinych prispevku, tady takovych daleko vic. Navic ten predchozi nazor byl samozrejme psany jako nadsazka.


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem8137064
    Květen12981
    Dnes1772

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 153 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE