Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Nenakupovat u pilulky.cz!:
    "Proti územnímu rozhodnutí přišly dvě žaloby, po změně vedení ji stáhli na radnici Horní Počernice. Ž . . . " (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Šabatová:
    "„Zima bude těžká. Nevíme, s čím přijde vláda, ale lidem budou muset pomoci i města. Například balíčk . . . " (Do zastupitelstva městské části Praha 4 kandiduje devět volebních subjektů!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Květen  >>
    PoÚtStČtSoNe
      1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31   

    Mohlo by vás zajímat...

    Komentáře

    ke článku: Změny autobusových linek na Spořilově - petice
    ze dne 29.06.2012, autor článku: Čtenář Spořilovských novin

    Komentář ze dne: 04.07.2012 14:13:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Také lidé ze sídliště mají mnoho připomínek k budoucímu řešení dopravy na Spořilově resp. zejména k navedení několika dalších linek autobusů do hlukem a imisemi nejzatíženějších zón.
    Úspěšnost petice by jistě mnohonásobně vzrostla.

    Komentář ze dne: 04.07.2012 14:19:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Na parkoviště na Hlavní u Centrumu, kde se dnes tvoří kolony mají být např. navedeny ke 118 a 136 ještě linky 135, 138, 106. Několik linek zde má navíc jezdit ve velmi zkrácených intervalech.
    Zkrátí-li se navíc interval 106 tak to zase odnese sídliště, kde bude více těchto autobusů přímo pod okny atd.

    Komentář ze dne: 08.07.2012 14:05:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - mol (@)
    Titulek: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    To není pravda. 136 přestane zajíždět, 106 nahradí 121. Z hlediska zátěže se tedy vůbec nic nezmění až na midibusovou 138, která nemá takové intervaly, aby to vadilo.

    Komentář ze dne: 08.07.2012 14:31:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Je pravda, že se to zhorší!!!
    135 a 118 budou navíc metrolinky v extrémně zkráceném intervalu.
    Autobusy tu pojedou trasu více než dříve tj. celkem 7krát. Úplně zbytečně se tu budou motat a popojíždět parkovištěm a navíc vozit vzduch. Přitom mohou jezdit jinudy, kde dnes nejezdí nic (Na Chodovci, Choceradská....) a nebo vůbec nevjíždět do sídliště.

    136 má zajíždět na Hlavní podle Ropidu v jednom směru. Také půjde o metrobus s extrémně zkráceným intervalem!

    Ropid :
    136 VOZOVNA KOBYLISY - … - Spořilov – Hlavní –
    (Sídliště Spořilov – Hlavní) - Lešanská
    Jednou je to škrtnuto (zde v závorce), takže pojede jen v 1 směru....

    Komentář ze dne: 08.07.2012 14:49:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Na Hlavní jsou i 2 autobusy co tu jezdí 118 a 136 příliš! Stačí úplně jeden a na další si lze kousek dojít. Není to vlastně komunikace, ale parkoviště, takže by to mělo mít režim parkoviště a maximálně osobní doprava. A na konci u Penny uzavřít! Dá se jezdit Choceradskou a Na Chodovci. Proč to ještě nikoho nenapadlo? Hlavní má být přeci zelená zóna pro lidi a ne mučírna pro stovky obyvatel. Jakoby nestačila Spořilovská!

    Komentář ze dne: 09.07.2012 12:43:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - mol (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Nikoho to ještě nenapadlo, protože to je úplná konina.

    Komentář ze dne: 09.07.2012 17:03:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Ale napadlo, dokonce byla v minulosti i petice... :-)) Jen ti nahoře dělají vše pro občany v jiných částech Prahy, ale ne na Spořilově. Nikdo z nich tu nebydlí. Ten se stává stále větší a větší dírou a díky Trojmezí bude peklo dokonáno.

    Komentář ze dne: 09.07.2012 16:32:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Kritika (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Kdyz sem nekdo napise takovou hovadinu, tak se mi otvira nuz v kapse. Uz ten blabol nekdo napsal k jinemu clanku a ted jeste sem. Presunout problem o kus dal, at si to odsere nekdo jiny, hlavne at ja mom pod okny klidecek me tu irituje ze vseho nejvic. Po Choceraradske a Na chodovci se u Sporilovske pohybuje ted vice autobusu nez na Hlavni... specielne na Na Chodovci jedou az k sadu a tam se pres tramvajovou cast dostavaji pryc ze Sporilova. Podotykam ze v techno mistech uz je slusny marast nejen ze Sporilovkse, ale i s Jizni Spojky, coz lide z Na CHodovci nebo treba z Strimelicke potvrdi. To autorovi tohoto blabolu nejak nedochazi a je to jen ukazka toho jak resit veci pouze ve svuj prospech. Kdybych se chtel tvarit stejne demagogicky, tak Hlavni je porad hlavni, zadna parkovaci zona.

    Komentář ze dne: 09.07.2012 16:52:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Za autobusy Na Chodovci až do listopadu můžete poděkovat jinde - jezdí tu úplně nesmyslně ty z Michelské....
    Hlavní je a bude parkoviště, nikde jinde takové kolony nejsou jako tady! A sahají často až za kostel na Starák!
    Jinak Spořilov (kromě Staráku) bude na podzim naprosto předimenzovaný autobusy, což je zejména díky novým poznatkům o vztahu diesly-zhoubné nádory opravdu neuvěřitelné!

    A jak vlastně myslíte, že budou ty autobusy jezdit po tramvajové trati když tam přibude k tram 11 ještě tram 6???

    Komentář ze dne: 09.07.2012 16:55:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Melete pěkné nesmysly, po Choceradské nejezdí jediný autobus a Na Chodovci nemáme spojení většina domů, jen dlouhé intervaly u 118.

    Komentář ze dne: 10.07.2012 00:32:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Neni nad srazku s idiotem. Na tuto zastavky, ktera je v ulici Na Chodovci http://zkracovatko.cz/AULLLM jezdi 4 linky, mozna vic. Jediny souhlas je s tim, ze na Choceradske opravdu nic nejezdi. Zamyslenou ulici byla Senohrabska.

    Komentář ze dne: 10.07.2012 08:35:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Nemáte pravdu ani s ulicí Na Chodovci, její mnohem větší část, která vede až za školu má oblužnost jen jednou linkou v dlouhých intervalech.

    Komentář ze dne: 10.07.2012 21:43:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Mam to chapat tak, ze 1/3 ulice neni dulezita, uz ted jim tam jezdi spousta autobusu a ti lide se vlastne nebrani, tak jim tam foukneme dva tri autobusy navic. Stejne uz tam maji sracky ze Sporilovske a taky z Jizni spojky, takze je klidne muzeme objetovat. Mimochodem dalsi tretina je pomerne solidne likvidovana smradem z jizni spojky (viz vetry ze zapadu) ale to je asi porad malo, o hluku nemluvim protoze na JS se vetsinou nejezdi 60. A co posledni tretina? Tem dela radost ulice ze Zabehlic, kde si zkracuji lide cestu do prace. Dobry pozorovatel zjisti, ze to ale neberou pres Hlavni, ale Choceradskou, protoze je nesmysl jezdit pres 3 semafory. Pak tu mame najezd na Sporilovskou, opet Na Chodovci. Na co jsem zapomnel? Treba taky ze zkracovani si cesty pres Zabehlice vede opet hlavne pres Na Chodovci, protoze proc se prodirat pesi zonou Hlavni, kde se tvori kolony hlavne kvuli nekolika prechodum v ulici a rannim/odpolednim pohybem lidi pres ne.
    Muj nazor je, ze si particka z okoli Hlavni usmyslela, ze si udela z Hlavni green strase a posle dopravu o kus dal, kde se lidi mene brani, ale doufam ze se mylim a tento nazor je pouze vyplod choreho jedince. Obecne nechapu, ze tu neni vice videl reakce lidi, co bydli prave v teto tretine Na CHodovci, Strimelicka, Zvanovicka, Hrusicka...

    Komentář ze dne: 10.07.2012 22:09:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Jira (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilo
    Čau, normálně se tu nevyjadřuji a dle mě čím více autobusů tím lépe. Jsem mladý, nový v této lokalite a více autobusů beru jako výbornou dostupnost do různých částí Prahy. Jsem asi poslední, kdo si myslí, že i v této době je Spořilov krásné místo. Máme tu spoustu zeleně, sad, rybník, všude blízko, Hostivař deset minut peší chůzí, kde může člověk doplnít chybějící kyslík :)
    Já bydlím na Chodovci u vezdu ke školce. Doprava je tu ráno celkem velká, lidé vozí dětí do školky, projíždí tu asi do těch Záběhlic, ale chápu to a respektuji. Do práce jezdím kolem děváté většinou z Hlavní. Nepamatuji si ale, že by zde, alespoň v tuto dobu tu byly nějaké kolony. Jen vyjímečně tu projede auto, tak nevím, jestli zdejší lidé nejsou příliš přecitlivělí :=)

    Komentář ze dne: 11.07.2012 08:01:00     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spo
    A vy mladý si přečtěte článek o dieslech a rakovině zde na Spořilovských novinách. Řidiči MHD v Praze mají dnes dle AVČR poškozenou genetickou výbavu ze znečištění z dopravy. U pražských novorozenců byly prokázány tyto změny recentně také. Znamená to, že znečištění prochází až do plodu matky a ničí genetickou výbavu dětí. V Praze vzrůstá počet hospitalizací (mrtvice, infarkty) v souvislosti s výfukovými plyny. V zahraničí je prokázána i poměrně vysoká úmrtnost.
    Rakovina, chemoterapie, genetické změny, invalidizace lidí - ještě vám za to vaše pohodlí že někam dojedete stojí? Navíc Spořilov je autobusy předimenzován!

    Za jak dlouho si myslíte že zjistíte že máte poškozenou imunitu a začnete trpět únavovým syndromem a dalšími nemocemi (astmatem, opary, ekzémy...)? Za pár měsíců, let? Upřímně, je-li Vám okolo 30-ti let tak v této věkové skupině je na Spořilově z dlouhodobě žijících lidí málokdo zdravý.

    Přemýšlejte o tom a studujte.

    Komentář ze dne: 11.07.2012 08:07:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spo
    A kolik aut, autobusů a kamionů Vám u té školky projede pod okny? Nechcete si týden pobýt na okraji Hlavní u Spořilovské a vyměnit si to? Rozhodně byste tu neusnul, jen možná při zavřeném okně a co byste tu nadýchal svinstva!

    Komentář ze dne: 11.07.2012 07:48:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilo
    Vyprávíte tady stále dokola samé nesmysly. Pletete páté přes deváté, nic nemáte podložené.
    O čem se to tady proboha dohadujete? Jde přeci o to snížit zátěž Spořilova jako celku ne? Kamióny, autobusy, auta a udělat ze Spořilova místo pro život!
    Zatím se tu doprava jen navyšuje a navyšuje. Lidé zde umírají na mrtvice, infarkty, rakovinu... Bohužel je to celopražský trend. Dnes to potvrzují i lékaři! Proboha už se probuďte!

    Nejdříve musí zmizet kamióny (ty ale nezmizí, protože žádný Kačerov ani okruh nebude), naopak na podzim opět přibudou další! Proto je musíme vytlačit násilím! Pomůže jen trvalá blokáda.
    Pokud to neuděláme tak do 3 let tu bude dle prognóz až o 30% kamionů více.

    Dále přibudou další zbytečné autobusy! Již dnes jezdí po většinu dne poloprázdné, o víkendech a večer téměř prázdné. Takže opět petice nebo blokáda!

    Komentář ze dne: 13.07.2012 13:52:02     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilo
    Chápejte to tak, že většina lidí z ulice na Chodovci má možnost někam dojet jen jediným autobusem, který má navíc dlouhé intervaly.

    Komentář ze dne: 13.07.2012 22:42:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spo
    Lide z ulice Na Chodovci maji moznost jit cca 5 minut pesky na Hlavni. Hlavni je tepna noveho Sporilova a je tedy spravne, ze je tu vetsi doprava a tak to ma zustat. Petice je nesmyslna. Co by se tu dit nemelo je parkovani autobusu. To by mohlo byt klidne na tom nevyuzitem poli za travaji, ktere se vykacelo. Komu se to nelibi, at se odstehuje nekde do lesa za Prahu. Nazdar!

    Komentář ze dne: 14.07.2012 14:21:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý
    A úplně stejně - lidé z ulice Hlavní mohou jít pěšky 2 minuty do Senohrabské a nebo 5 minut do Lešanské. Takže zde žádné autobusy jezdit nemusí!

    Komentář ze dne: 14.07.2012 14:28:23     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý
    Hlavní není tepna, možná tak na Staráku, ale v sídlišti je to především parkoviště.
    Tepny vypadají poněkud jinak že?

    Komentář ze dne: 14.07.2012 14:48:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za S
    Každé odpoledne má ta tepna trombózu až za kostel!

    Komentář ze dne: 14.07.2012 14:59:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen
    Konečně téměř pravdivé tvrzení - skutečně řadu let má Hlavní trombózu odpoledne, někdy ale i dopoledne a Spořilovská každé dopoledne! :-))

    Komentář ze dne: 06.04.2015 03:38:46     Reagovat
    Autor: [chenmeinv1] - chenmeinv (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenmeinv

    Komentář ze dne: 09.07.2012 17:24:42     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Tady si někdo pořádně vymýšlí. :-((
    Křížením Hlavní/Senohrabská jede přes 1250 autobusových spojů denně, o mnoho více než na Chodovci. Navíc je tu parkoviště a osobáky z Jižní spojky.
    Bavme se o přesných číslech - Hlavní 15-20 tis. a Na Chodovci před vjezdem na Spořilovskou přes 8 tis. aut (auta, autobusy, malé náklaďáky).
    Nebuďte demagog!

    Komentář ze dne: 09.07.2012 12:39:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - mol (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Buď nechápete, jak Ropid značí změny nebo vědomě lžete. 136 zajíždí v jednom směru dneska a podle návrhu z 14. 6. nebude, nahradí ji, opět v 1 směru, 135. V ranní špičce má jezdit místo kloubu po 6 min. (dnes mimo pr. na 136) standard po 5 min., tj. zatížení +- stejné.

    Na 118 (připomínám, že ta přestane jezdit na Roztyly a bude na Sídl. Spoř. končit) bude interval opravdu zkrácen, na 7,5 min. v ranní špičce (jestli se to dá nazvat "extrémně zkrácený" nechť každý posoudí sám).

    Na 136, která - opakuji - na Sídl. Sp. nebude zajíždět, není navrhována žádná změna intervalu.

    Abychom věděli o čem se bavíme: http://ulozto.cz/x87e94S/navrhzmenropid- prezentace-14-6-2012-zip

    Komentář ze dne: 09.07.2012 16:42:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    A kde máte dvakrát 106 a navíc ještě 138 u Centrumu? Ty jste záměrně vynechal?

    Jinak 136 jezdí celou dobu po Hlavní u Centrumu dvakrát.
    V návrhu Ropidu není prostě 136 v jednom směru škrtnutá (viz. odkaz výše).
    Najděte si to přímo na Ropidu - metropolitní plán autobusy, ať víte o čem je řeč.

    Komentář ze dne: 11.07.2012 23:13:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - mol (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    V demagogii jste výbornej, fakta vám nejdou.

    O 106 i 138 jsem psal v první reakci. 106 bude jezdit, ale zase nebude jezdit 121, takže přibližně suma = 0.

    138 bude jezdit midibus v nejméně 12minutových intervalech, takže žádná velká hrůza.

    S tou 136 si buď děláte srandu nebo berete drogy. Nikdo nenavrhuje, aby do zast. Sídl. Spoř. zajížděla jak 135 tak 136. Už proto, že na takovou kravinu nejsou peníze (celý návrh má uspořit Praze za rok asi 400 melounů, vzpomínáte?). V návrhu je škrtnutá jenom v jednom směru, protože na S.Sp. JENOM V JEDNOM SMĚRU ZAJÍŽDÍ! V druhém směru NENÍ CO ŠKRTAT!

    Komentář ze dne: 12.07.2012 12:31:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    136 jede po Hlavní u Centrumu dvakrát. Zbytečně tu jsou 2 zastávky a smrdí tu.
    Možná ji ale zapomněli škrtnout? To se uvidí na podzim.

    Každopádně 135 na sídliště Spořilov bude jezdit! Viz Ropid :

    135 FLORENC - … - Spořilov – Hlavní (Z) – Sídliště Spořilov (T) – Hlavní (T) – Lešanská (T) -
    Nad Pahorkem (T) – Choceradská (Z) – Chodovec – … - JIŽNÍ MĚSTO – Roztyly –
    Dědinova – Chodov – Jarníkova – Na Jelenách – KOLEJE JIŽNÍ MĚSTO

    Takže jednoznačne zhoršení! A bude to metrobus ve zkráceném intervalu!

    Zatím na křížení Hlavní/Senohrabská jezdí 1250 autobusů. Uvidíme o kolik se navýší doprava na tomto křížení na podzim, ale tipuji to na 1500 autobusů.


    Komentář ze dne: 14.07.2012 11:14:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - mol (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Až umřete, zvýší se průměrné IQ v téhle zemi aspoň o dvacet bodů. Tohle jsou fakt okamžiky, kdybych si přál, aby volební právo měli jen ti, co projdou testem inteligence.

    Komentář ze dne: 14.07.2012 12:06:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    To bude asi ten mozkový trus(t) ze Senohrabské. Kterému projíždí jeho jednosměrkou 3x víc autobusů (a os.automobilů) něž v protější obousměrné Lešanské ;-). A vše má potvrzené z TSK!

    Komentář ze dne: 14.07.2012 14:18:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilo
    Tedy tady většina z vás plácá úplné nesmysly a nebo si děláte srandu a nebo jste provokatéři.
    Lešanská není pro autobusy obousměrná ty inteligente! Lešanskou jezdí v opačném směru od Roztyl jen 118.

    Ale hlavně Lešanská je mnohem menší problém než Senohrabská, kam jde díky západním větrům stále všechno svinstvo ze Spořilovské. Navíc je Lešanská z větší části schovaná v zeleni, ale především tu bydlí méně lidí!

    Komentář ze dne: 14.07.2012 14:43:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spo
    Je mi jasné, že Lešanská není problém, bydlíte přece v Senohrabské ;-))). Ty autobusy si zkuste přežvýkat znovu.

    Komentář ze dne: 14.07.2012 18:39:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý
    Právě že nebydlím!
    V Lešanské máte o celou čtvrtinu autobusů méně než u Centrumu a s tím opravdu nic neuděláte ať si budete vymýšlet cokoliv. :-))

    Komentář ze dne: 14.07.2012 18:52:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za S
    Nemusím si nic vymýšlet, ty samé autobusy projíždějí křižovatkou Hlavní x Lešanská! Demagogicky neustále máváte Senohrabskou, pak do toho začnete matlat počty z Hlavní. A největším trumfem jsou západní větry. V případě, že je neustále takový uragán, tak to buďte rád, to všechny exhaláty odnáší pryč.

    Komentář ze dne: 14.07.2012 18:48:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý
    Takže nemáte tam např. 118 a 121... :-))

    Komentář ze dne: 14.07.2012 18:51:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za S
    resp. 118 jen jednou... Kdežto u Centrumu jedou tyto 2 busy celkem čtyřikrát!

    Komentář ze dne: 14.07.2012 19:00:12     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen
    No, to se v tom případě na mostě přes Spořilovskou vznášejí a odlétají někam na základnu DPP. Když tedy dle vašeho tvrzení projíždějí křižovatkou Hlavní x Senohrabská a protější Hlavní x Lešanská nikoliv.

    Komentář ze dne: 14.07.2012 19:31:09     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je
    Nezapomeňte, že plno autobusů zahne do Severní a Lešanskou tak nejedou a 118 zamíří od Centrumu přímo na Starák. Takže proto Vám to stále nesedí.

    Navíc domy jsou v Lešanské (tj. Božkovská) více než 100 m od toho křížení.

    U Centrumu navíc bydlí mnohem více lidí a také se jich tu kvanta pohybují z celého Spořilova a proto je tu ta doprava mnohem nebezpečnější.

    Komentář ze dne: 14.07.2012 14:25:30     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Vy jste testem určitě neprošel, že? Jinak byste tu neplácal samé nesmysly.

    Komentář ze dne: 12.07.2012 12:46:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    136 vlastně zatěžuje oblast u Centrumu nejvíce, protože na Hlavní jede zbytečně dvakrát (má tu proti sobě 2 zastávky) a Senohrabskou jednou - tedy v oblasti 100-200 m zatěžuje sídliště jedy a hlukem celkem třikát!

    Komentář ze dne: 12.07.2012 12:50:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Pokud by mělo dojít ke snížení a šetření tak chápu, že z Hlavní u Centrumu zmizí 121 a zůstane tu 136 a 118.
    Místo toho tu ale bude jezdit ještě 135, 138 a 106. A skoro všechny dvakrát. To opravdu nemá logiku a je to jednozačné zvýšení zatížení!

    Komentář ze dne: 12.07.2012 12:53:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Navíc ještě většina z nich bude mít zkrácené intervaly. 121 a 118 je měly hodně prodloužené. Takže on ten nárůst může být i více než 250 autobusů (možná 500?)

    Komentář ze dne: 14.07.2012 14:33:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Škoda, že petice je jen za Starý Spořilov
    Ahoj mole, 135 tu přeci bude jezdit a častěji než 136 (mrkni na Ropid) a nebalamuť nás. Nejsi náhodou z naší Radnice?

    Komentář ze dne: 06.04.2015 03:38:20     Reagovat
    Autor: [chenmeinv1] - chenmeinv (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenmeinv
    20150406chenlili
    v

    Komentář ze dne: 06.04.2015 03:38:28     Reagovat
    Autor: [chenmeinv1] - chenmeinv (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenmeinv

    Komentář ze dne: 04.07.2012 14:14:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Nataša Zichová (natasa.zichova@seznam.cz)
    Titulek:
    Bydlím na starém Spořilově a informaci o změnách pražské MHD od 1. září 2012 jsem našla ve schránce spolu s výzvou k podepsání protestní petice. Protože mě tato informace docela vyděsila, strávila jsem přes hodinu na internetu hledáním detailnějších údajů. V každém případě nejde o zánik spojení (s Budějovickou či na Novodvorskou), ale o zrušení p ř í m é h o spojení. Takže se nejedná o likvidaci, ale patrně značnou komplikaci, jejíž rozsah však nelze posoudit bez znalosti konkrétních zastávkových jízdních řádů, které dosud nejsou k dispozici (nebo aspoň se mi je nepodařilo dohledat, je tam pouze odkaz na samostatnou přílohu, která však publikována nebyla). Mě osobně navíc zaujaly změny související s návazností na metro C Roztyly, kde se spojení podle všeho také výrazně zhorší. Přesto váhám, zda v této fázi - bez znalosti konkrétních dopadů - petici podepsat. Kromě toho ROPID avizuje, že změnu v každém případě k 1. září spustí a teprve po vyhodnocení dopadů bude korigovat. Nevím, zda by nebylo rozumější počkat, jak celá veleakce bude/nebude fungovat a teprve pak přijít s konkrétními návrhy na změnu včetně petice. N. Zichová

    Komentář ze dne: 22.05.2015 16:54:00     Reagovat
    Autor: [chenlina] - chenlina (chenlina000@outlook.com)
    Titulek: Re: wholesale jersey the nfl had a developmental league in europe from 9192 and



    Komentář ze dne: 08.06.2015 06:17:48     Reagovat
    Autor: [chenmeinv] - chenmeinv (chenmeinv@outlook.com)
    Titulek: chenmeinv

    Komentář ze dne: 04.07.2012 15:08:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Kaiser (reditel@zsjizni.cz)
    Titulek: změny
    Jestli mohu doporučit, tak na webu MHMP jsou na stránce http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistra t/tiskovy_servis/tiskove_zpravy/metropol itni_sit_zacne_fungovat_od_zari.html dole přílohy, které popisují plánované změny (tram a bus). Směrem k Roztylům se změní snad jen to, že místo 136 tam bude zajíždět 135. Starým Spořilovem by měl jezdit autobus 106 v delších intervalech, zruší se 121, kterou v trase na Spořilově nahradí 118 a ta bude několika spoji prodloužena až na Smíchov. 203 bude zrušena, nahradí jí právě 106, která pojede k nemocnici. 170 pak umožní spojení s Braníkem a dokonce Barrandovem. Co je ale potěšující, že se spojí obě částí Záběhlic - Zahradní Město a Spořilov a busem 138 se tak dostaneme do kina a Intersparu a na Skalku, škoda, že ne na nádraží Hostivař. Nová tramvaj 6 pak pojede od Spořilova Nuselským údolím a pak přes Smíchov na Barrandov. Pokud se nestane, že zase budou jezdit za sebou 2 autobusy stejným směrem (118 a 136 - pravidelně na Roztyly), pak by změna mohla přinést efektivní a možná lepší spojení na severovýchod, aniž by bylo výrazně omezeno spojení na jih a západ od Spořilova. Je to ale jen subjektivní názor po přečtení návrhů změn linek. Někomu to může asi zkomplikovat cestování.

    Komentář ze dne: 09.07.2012 22:46:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Hanzi (honza_muller@volny.cz)
    Titulek: Podpisova mista
    Dobry den,

    kdo chcete petici podporit, muzete pripojit svuj podpis na nasledujicich mistech:

    Prodejna Eim Universe (na vyžádání u prodavačů)

    PO 8-18, ÚT - PÁ 8-16:30 h, Roztylské sady 11a

    Balounova restaurace U Břízy(na vyžádání u baru)

    Denně 11-24 h, Roztylské nám. 2960

    Kostel sv. Anežky(v předsálí kostela)

    ST, ČT, PÁ 18:00 h, NE 8:30 h, Roztylské náměstí

    Večerka(na vyžádání u prodavačky)

    Denně 10-21h, Roztylské náměstí 28

    Restaurace Eureka(v chodbičce před sálem restaurace)

    Denně 11-23 h, Roztylské náměstí 14

    Cukrárna-kavárna Capuccino(na vyžádání u obsluhy)

    PO-PÁ 8-21 h, SO 9-20, NE 12-20 h, Severovýchodní II. 2

    Poliklinika Spořilov(v informacích u vchodu do budovy dospělých)

    PO-PÁ 7-19 h, Božkovská 2967/4

    OD Centrum, SK Fortuna(na vyžádání u pokladní)

    PO 11-17 h, ÚT-PÁ 10-13 h, 13:30-17 h, SO, NE 10-14 h, Hlavní 108

    Restaurace Svaté peklo(na vyžádání u baru)

    Děkujeme za podporu.

    Komentář ze dne: 12.07.2012 18:00:49     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Max (@)
    Titulek: Re: Podpisova mista
    Bohužel petice je směřována jen za starý Spořilov až bude petice komplexní rád dojdu podepsat.

    Komentář ze dne: 12.07.2012 18:58:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Podpisova mista
    Mam stejny nazor!

    Komentář ze dne: 11.07.2012 11:44:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Zdenek Humpolec (z.humpolec@centrum.cz)
    Titulek: Doprava - Sporilov
    Mozna by stacilo prohodit trasy autobusu 118 a 106 tak, aby 118 jezdila po soucasne trase pres Stary Sporilov po ulici Hlavni a linka 106 spodem Roztylskeho namesti.

    Komentář ze dne: 12.07.2012 12:58:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Doprava - Sporilov
    A 106 nemusí vůbec zajíždět do sídliště! Je to zbytečné. Může zůstat rovnou v Lešanské.

    Komentář ze dne: 31.07.2012 12:49:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Doprava - Sporilov
    Přesně tak! Toto je pro mne nejrozumnější reakce na plánované změny v dopravě. Připojuji se svým návrhem, aby byla zachována trasa autobusu 118 jako doposud vedoucí po Hlavní ulici, přes zast. Lešanská-Roztylské nám.-Starý Spořilov a dále (a v opačném směru). Nás obyvatele, kteří bydlíme v konci Spořilova (v okolí zastávky Starý Spořilov), čeká touto změnou skutečné peklo. Řeší někdo za pěší, jak vzdálená a nerovná je cesta na metro Roztyly (pro starší a handicapované lidi nevyjímaje)? Na opačnou stranu ono dojít pěšky ze Starého Spořilova na zast. Depo Kačerov je také odvaha! Bere někdo na vědomí stav "pěšiny" vedoucí z kopce podél silnice po hrbolatém terénu zarostlém vysokými plevely, která tudíž téměř neexistuje? Nikdy by mě nenapadlo, že po 30 letech života na Spořilově přijde tak neuvážená změna ve spojení této části Starého Spořilova a prodloužení intervalů, přičemž zároveň v současnosti dochází k zlepšení dostupnosti a kratším intervalům na maloměstech!!!

    Komentář ze dne: 14.07.2012 19:16:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: ...........
    pročetl jsem si zde Vaši diskuze a chtěl jsem se zapojit - ale proč vlastně? jste banda idiotů kteří nevidí dál než na svůj dvoreček... všechny by Vás měli zabanovat za spamování do té doby, než začnete inteligentně přemýšlet a brát Spořilov jako celek! jen jsem tu s Vámi ztratil svůj čas! na co si tu vůbec hrajete? nechápete, že tímto krafáním ničeho nedocílíte? chce se mi z Vás všech brečet!

    Komentář ze dne: 14.07.2012 19:40:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: ...........
    S tím nesouhlasím, je třeba jen oddělit zrno od plev... :-))

    Komentář ze dne: 15.07.2012 20:47:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Zmizelo 500 milionů
    Někdo si nakradl půl miliardy, ukázal audit v dopravním podniku
    15.07.2012 20:00 Původní zpráva
    Nad významnými byznysmeny a pražskými šíbry visí hrozba vězení. Důvodem je audit, který nechal primátor Bohuslav Svoboda provést v pražském dopravním podniku. Kontrola vybraných smluv ukázala šílené poměry v největším městském podniku. Někdo si z něj nakradl minimálně půl miliardy.

    Ve čtvrtek dostal primátor na stůl první výsledky auditu v dopravním podniku. Kontrola vybraných smluv ukázala, že si někdo z této společnosti udělal dojnou krávu. "První informace ukazují, že škody v dopravním podniku mohou dosahovat až 500 milionů korun," potvrdil TÝDNU informaci primátor Svoboda.

    Nenasytnost lidí, kteří jsou za účelově předražované zakázky zodpovědní, nezůstane bez odezvy. V tuto chvíli se již sepisují adresná trestní oznámení. A z informací TÝDNE je patrné, že tento audit může změnit byznysovou a politickou mapu Prahy.


    Komentář ze dne: 09.08.2012 21:35:25     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (honza_muller@volny.cz)
    Titulek: Ukonceni podepisovani
    Dobry den,

    dekujeme vsem za podporu. Petici podporilo neuveritelnych 914 obcanu. Podpisove archy byly odevzdany na urade MC Praha 4 v utery 7.8.2012.

    Jeste jednou dekujeme.

    Komentář ze dne: 10.08.2012 10:13:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Ukonceni podepisovani
    Mohu se zeptat, co se podepisovalo za petici? Proti kamionům?

    Komentář ze dne: 10.08.2012 13:16:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Ukonceni podepisovani
    podívej se na název článku ty retarde a neptej se tak blbě!

    Komentář ze dne: 14.08.2012 13:15:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    http://aktualne.centrum.cz/domaci/region y/praha/clanek.phtml?id=754365


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem8136451
    Květen12368
    Dnes1159

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 95 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE