Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Nenakupovat u pilulky.cz!:
    "Proti územnímu rozhodnutí přišly dvě žaloby, po změně vedení ji stáhli na radnici Horní Počernice. Ž . . . " (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Šabatová:
    "„Zima bude těžká. Nevíme, s čím přijde vláda, ale lidem budou muset pomoci i města. Například balíčk . . . " (Do zastupitelstva městské části Praha 4 kandiduje devět volebních subjektů!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Duben  >>
    PoÚtStČtSoNe
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30      

    Mohlo by vás zajímat...

    Komentáře

    ke článku: Ohlasy blokády v médiích
    ze dne 21.09.2011, autor článku: Tomáš Hromádka

    Komentář ze dne: 21.09.2011 10:02:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Myslím,že blokáda svůj účel nakonec splnila,i když se to vyvíjelo jinak,než asi většina z nás očekávala.
    1.Ukázalo se,jak moc je Spořilovská zatížená,když už po 10 minutách byla kolona až k lanovému mostu.
    2.Najednou to šlo,aby kamiony jezdily po Jižní spojce.Je tedy zřejmě možné rozdělení dopravní zátěže na víc komunikací do doby dostavění okruhu.
    3.Po Spořilovské směrem nahoru na chvíli přestaly kamiony jezdit.
    4.Ukázala se nechuť "těch nahoře" přetížení Prahy nákladní dopravou OPRAVDU řešit,ne jenom naprazdno žvanit a sbírat body u potenciálních voličů.To,co předvedli s vpuštěním kamionů na Spojku,byla názorná ukázka přehazování hnoje na sousedův dvorek.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 13:41:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re:
    Ukázal se přesně pravý opak všeho. Jasně se prokázalo, že už tak přetížená Jižní spojka byla do půl hodiny ucpaná - takže to nešlo - ne šlo, jak chybně nebo spíš schválně píšete. A konečně se také ukázalo, že nejde o žádné obrovské množstí lidí, ale o hrstku občanů převážně důchodového věku. Všude žijí lidé, takže na spojku fakt ne. Bylo to tam včera jak za starých časů. Děs. Stačí v noci.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 14:03:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re:
    Tak jste se aspon mohli presvedcit,jak neusna je situace na Sporilovske.Ze tam neprojizdi jen nejakych par aut navic,jak se tu nekteri opakovane tvrdit.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:44:10     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re:
    Na spojku právě ano, je to nutné, jinak to nejde... Je k tomu prostě předurčená... než se dostaví okruh tak se to nedá řešit jinak... a těch dvacet tisíc osobáků co teď z mimopražských obcí jezdí do Prahy budou zase jezdit po okreskách a nebudou zaclánět kamiónům v jízdě...

    Komentář ze dne: 21.09.2011 16:13:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re:
    A proč je k tomu předurčená?

    Komentář ze dne: 21.09.2011 10:03:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Myslím,že blokáda svůj účel nakonec splnila,i když se to vyvíjelo jinak,než asi většina z nás očekávala.
    1.Ukázalo se,jak moc je Spořilovská zatížená,když už po 10 minutách byla kolona až k lanovému mostu.
    2.Najednou to šlo,aby kamiony jezdily po Jižní spojce.Je tedy zřejmě možné rozdělení dopravní zátěže na víc komunikací do doby dostavění okruhu.
    3.Po Spořilovské směrem nahoru na chvíli přestaly kamiony jezdit.
    4.Ukázala se nechuť "těch nahoře" přetížení Prahy nákladní dopravou OPRAVDU řešit,ne jenom naprazdno žvanit a sbírat body u potenciálních voličů.To,co předvedli s vpuštěním kamionů na Spojku,byla názorná ukázka přehazování hnoje na sousedův dvorek.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 10:05:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re:
    Omlouvám se za chybné dvojité vložení komentáře...

    Komentář ze dne: 21.09.2011 10:34:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Jižní spojka zátěž unese!
    Ano, včera se potvrdilo, že Jižní spojka v pohodě kamióny unese. Zmenší se tak zdravotní riziko na Spořilově. Množství zeleně v okolí J. spojky a vzdálenost většiny sídel toto řešení podporují. 15 tisíc lidí bude moci lépe dýchat, i když zde zůstane stále nadměrná doprava. Proto je nutné odvést dopravu i před Prahou, tím by se snížila zátěž Jižní spojky i Spořilovské!

    Komentář ze dne: 21.09.2011 11:21:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Jižní spojka zátěž unese!
    v průběhu blokády jsem projel autem trasu Jižní spojky ze Spořilova před Barrandovský most, skrze podjezd na Strakonickou až do Chuchle a zpět.

    Pro řidiče to byla nečekaná změna bez odpovídajícího značení, bez úprav pruhů apod, ale vcelku ji zvládli.

    Problém byl na nájezdu z JS za Spořilovem na D1 směr Brno, kde kamiony, které normálně jedou směr Brno středem zástavby přes Spořilovskou, se točily vpravo k benzince a na D1 (na trasu co navrhuje Praha 4). Tam je třeba to stavebně a úpravou pruhů upravit - což se ví.
    Pak se doprava zlepšila a zastavila se až na předpolí Barrandovského mostu.
    Vinu na tom neměla kamionová doprava směr Chuchle, ale to, že tkz. Myší díra která byla ucpaná díky probíhající opravě silnice na Barrandov, kde se to stahuje do jediného pruhu. Ten kapacitně nestačí a v důsledku to zacpe pravou část celého mostu. - ale ne díky kamionům. Strakonická v oblasti Chuchle byl pohodlně průjezdná a kamiony tam netvořily kolony.

    Na Barrandovském mostě byl netušený zmatek, který ale zapříčinil
    - především opravami zúžený nájezd nahoru na Barrandov, který indukoval zacpání Myší díry a části mostu.
    - v myší díře by také velmi pomohlo lepší vedení pruhů směr Chuchle a Barrandov.
    - nečekaná dopravní situace, na kterou nebyli řidiči připraveni
    - uzavřený třetí - pravý pruh v nájezdu na most, tam kde dříve byly semafory.
    - nevhodné značení pruhů na začátku mostu tam, kde se slévá doprava z JS s dvěma pruhy zprava od Braníku a centra.

    Odstraněním těchto problémů - a případným osazením betonových dělících desek na čele mostu - by doprava zůstala plynulá i bez nikoli nutnosti znovu zapnout semafory na mostě. Ty včera také jen blikaly.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 11:40:02     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Jižní spojka zátěž unese!
    Děkujeme za tento komentář, je velmi důležitý z hlediska dalšího vyjednávání. Bylo by možné jej opublikovat jako článek zde ve Spořilovských novinách?

    Komentář ze dne: 21.09.2011 13:10:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (to.je.ma@soukroma.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Jižní spojka zátěž unese!
    samozřejmě. Mohu dodat i fota. Napište na email.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 14:20:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Jižní spojka zátěž unese!
    Já zase mohu dodat fota, že Js byla včera díky blokádě okamžitě ucpaná, jako v minulých letech. Je to také důležité? Také je chcete?

    Komentář ze dne: 21.09.2011 16:10:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Jižní spojka zátěž unese!
    protože se tam upravuje vozovka tak se to trochu zpomalilo, to nevíte, ale jinak to jelo plynule...

    Komentář ze dne: 21.09.2011 16:14:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jižní spojka zátěž unese!
    Fakt? A jak to že to bylo minulejch 25 let pořád zacpaný?

    Komentář ze dne: 21.09.2011 16:10:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Jižní spojka zátěž unese!
    protože se tam upravuje vozovka tak se to trochu zpomalilo, to nevíte, ale jinak to jelo plynule...

    Komentář ze dne: 21.09.2011 14:32:46     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Jižní spojka zátěž unese!
    Co je na tom velmi důležitého, když to není pravda. Už vím!! Právě to, že to není pravda!

    Komentář ze dne: 21.09.2011 14:17:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Jižní spojka zátěž unese!
    Včera se naopak potvrdilo, že jižní spojka se okamžitě ucpe. Než začnete cintat o množství zeleně u jižní spojky tak se tam laskavě jděte nejdřív podívat. U Spořilovské je té zeleně hromada + val + protihluk stěny a přes to je vám to málo. Kamiony v noci na spojce - zase málo. Jen vy jste chudáci, ostatní jsou daleko a kdesi cosi. Pomineme -li, že každý člověk má svá práva, tzn. i právo na zdraví a není možné ohánět se počtem, tak špatně se asi dýchá jen několika málo exemplářům, jak bylo včera vidno.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:01:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Jižní spojka zátěž unese!
    kecy v kleci žvaníte tady nesmysly, Jižní spojka je daleko od sídel a taky bych chtěl bych vidět ty protihlukové stěny na Spořilovské to myslíte ten kousek zdi u Polikliniky , který tam drží tu nahromaděnou zeminu nebo jako co?tou zelení asi máte namysly těch pár ubohých keřu tamtéž ...

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:26:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Jižní spojka zátěž unese!
    Jižní spojka je asi tak daleko od sílel, jako, že Vás je 15 tis. a přitom je to - jak tady s oblibou píšete o ostatních - o stovkách - přesněji řečeno o stovce. A zelení u spojky máte vy na mysli jako co?

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:49:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Jižní spojka zátěž unese!
    po celé levé straně spojky po cestě na Prahu 5 jsou pouze souvislé plochy zeleně, navíc vzhledem k západním větrům zůstává většina škodlivin v blízkosti silnice a nejde do zástavby, zatímco na Spořilově jde vše trvale do sídliště....

    Komentář ze dne: 21.09.2011 11:49:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Mrzela mne poměrně malá účast. Čekala jsem mnohem víc lidí :-(

    Komentář ze dne: 21.09.2011 12:00:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re:
    To je pravda. Bylo tam asi tak 300 lidí. Má vlastně cenu bojovat za lidi, kteří ani nedojdou pár metrů od svých domů vyjádřit svůj názor a sdělují si ho v hospodě nebo na ulici? Přitom byly letáky téměř ve všech domech u Spořilovské...

    Komentář ze dne: 21.09.2011 12:26:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re:
    Říkám si přesně to samé. 300 z x-tisíc postižených je žalostné. Třeba je to lidem opravdu jedno...
    Určitou roli hrála určitě ne příliš ideální 16. hodina. Čekala jsem však druhou vlnu pracujících kolem páté a ta se také nekonala.
    Nezaznamenala jsem žádné plakáty v ulicích, spíše internetovou kampaň. Proto mi přijde zajímavé, že tam bylo dost lidí "neinternetového" stáří a zcela mladá intenetová generace docela zklamala.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 14:38:44     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re:
    No jestli takhle jako těch 300 lidí počítáte i kamiony, tak se ani nedivím tomu počtu. Kde by se tam vzalo 300 lidí.?.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:33:47     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re:
    plakáty byly ve všech domech, lidé je měli navíc distribuovat dále, jinak se to nedá v tak velkém sídlišti udělat, dále byly u Centrumu kam všichni chodí nakupovat...

    Komentář ze dne: 21.09.2011 14:22:33     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re:
    No tři sta lidí tam nebylo ani náhodou. Max. těch 150, jak píše blesk a to Vám ještě dost fandí.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:35:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re:
    Ale bylo, počítali jsme to zhruba na začátku... Pak dost lidí odešlo, protože to nemohli v tom příšerném smogu udýchat...

    Komentář ze dne: 21.09.2011 12:18:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: malá účast
    Také mě zarazila malá účast,to vám to vážně nevadí chodit s dětmi ven a přitom dýchat do plic tu hrůzu?Vždyt ti malí to odnáší nejvíce a je to po celém Spořilově, od Spořilovské se rozfoukává po celé oblasti. jde to přeci až dozadu k třešńovce. Nejde jen o lidi bydlící hned vedle Spořilovské. Myslím si, že informovanost o blokádě byla veliká, asi je za tím lenost nebo lhostejnost,co já vím,nechápu to...

    Komentář ze dne: 21.09.2011 12:12:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - veselka (@)
    Titulek: Pokračujme v protestech!!! Nedejme se!!
    Ano, mělo přijít mnohem více lidí, i když nakonec policie - jistě na čísi pokyn - celou demonstraci šeredně vyšplouchla. Tím spíše by se měli lidé naštvat - vždyť jak už se lze jinak ozvat a ukázat, že nejsme jen tupé stádo, co se nechá vést na porážku!!! Neustále zvětšovat počty lidí, co budou protestovat! Přecházejíce po přechodu jsme měli ještě 2 nápady: 1) na most přes Hlavní ulici na spojkou v obou směrech trvale vyvěsit velké transparenty (i v angličtině!). STOP KAMIONUM. CHCEME TADY ŽIT. WWW.SOS-SPORILOV.CZ a 2) v Albertu a v Kauflandu umístit kasičky občanského sdružení, kde by se vybíraly příspěvky občanů potřebné na podání žalob na magistrát, hygienu atp. - něco jako Spořilov sobě. Jinak poděkování organizátorům blokády, jakkoliv se stala bezzubou. Byla to jen první vlaštovka, doufejme.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 12:28:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Pokračujme v protestech!!! Nedejme se!!
    Organizovat regulérní sbírku je z právního a účetního hlediska myslím docela náročné. Neoficiální o postih.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 13:16:23     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Pokračujme v protestech!!! Nedejme se!!
    Já si nemyslím, že nás policie vyšplouchla, naopak v určitém smyslu nám pomohla. Potvrdilo se že JS pojme bez problémů i tranzit na D1. Kapacita JS je obrovská a když se doplní protihlukovými stěnami (jak radí ostatní městské části Spořilovu), tak přeci nebude problém.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 13:50:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Pokračujme v protestech!!! Nedejme se!!
    Vy si dokážete tak neskutečně vymýšlet. JS byla do půl hodiny neprůjezdná, jako v minulých letech. A k tomu pojmutí. Spořilovská přece také bez problémů pojme tranzit a její kapacita je obrovská. K žádným problémům s dopravou nedochází, takže o co jde? Tak přeci není problém. Když se to u Spořilovské doplní protihlukovými stěnami.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 14:08:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Pokračujme v protestech!!! Nedejme se!!
    Ale vždyť Vy, nebo lidé Vám podobní, píšete pořád to samé, já jsem jen to co píšete pořád dokola o Spořilovské pouze otočil na Jižní spojku. To jste vážně nepochopil? Slibuji, že příště to napíšu polopatističtěji.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:41:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Pokračujme v protestech!!! Nedejme se!!
    Nevím o tom, že by tady někdo napsal jakoukoli zmínku v tomto stylu o Spořilovské. Pokud již ano, pouze jako reakci na Vaše hloupé řeči o tom, že spojka je daleko, že tam nikdo nebydlí atd. Takže Vy jste jen těžko něco otočil, nebylo co. Vy polopatistiku - nebo co jste to vykomolil.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 16:08:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Pokračujme v protestech!!! Nedejme se!!
    Málo čtete. Vy vykomolile.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 16:15:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pokračujme v protestech!!! Nedejme se!!
    A Vy čtete až moc.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:30:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Pokračujme v protestech!!! Nedejme se!!
    Právě že nebyla, máme přesné informace od policie... Ve chvíli kdyby se to stalo požádali nás o ukončení blokády...

    Komentář ze dne: 21.09.2011 16:13:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Pokračujme v protestech!!! Nedejme se!!
    tady jde o zdraví, ale na J. spojce stěny proč ne, i když nebudou ale překročeny limity, baráky jsou tam daleko...

    Komentář ze dne: 21.09.2011 16:20:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Pokračujme v protestech!!! Nedejme se!!
    Lhaní není pěkná vlastnost!!!

    Komentář ze dne: 21.09.2011 16:55:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Pokračujme v protestech!!! Nedejme se!!
    kolik vám tam naměřila hygiena hluk?

    Komentář ze dne: 21.09.2011 13:24:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Pokračujme v protestech!!! Nedejme se!!
    Nejednalo se o demonstraci, ale o blokádu.
    Počet lidí byl proto optimální.
    Ano, policie intrikařila, ale neudělala nic jiného, než je naším cílem - poslala dopravu tam, kde jezdila vloni. (mluvíme jen o trase Běchovice - Plzeň a Běchovice - Brno. Doprava Brno - Plzeň jezdí automaticky po Pražském okruhu, nejedná se tedy o návrat před 20.9.2010, jen o část zátěže).
    Není tedy nutné navyšovat počty lidí (více by samozřejmě bylo lépe), ale častěji akci opakovat. V extrémním případě každý den během špičky. Pakliže nepůjde o organizovanou akci, ale o "náhodné" chodce, nelze to právně napadnout.
    Ať to policie posílá na most každý den :-)
    Akce tedy byla úspěšná po všech stránkách a děkuji organizátorům.

    Jen poznámka na závěr: je odporné jak si Horálek tahá triko, akci si málem přivlastnil. Není smyslem jeho úřadu pořádat petice, jeho úřad má a musí používat jiné prostředky. Konat má Zastupitelstvo P4, ODS P4 má účinně tlačit na pražskou ODS, zastupitelé P4 na magistrátní zastupitelstvo, ministerstva apod. Je politik, tak ať koná jako politik a nikoli jako občanský aktivista!!! Nebo ať složí politickou funkci.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 13:24:43     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - OndraH (@)
    Titulek: Čas protestu
    Ahoj,
    k hlasům, které si stěžují na menší účast, bych se rádpřipojil, ale na druhou stranu, i když jsem sám počítal, že přijdu, povinnosti v práci mi to nakonec znemožnily. Bohužel 16,00 je hodně nešťastný čas, na který si ne každý pracující může dovolit opustit zaměstnání. Mělo by se to zohlednit při pořádání příští akce.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 13:32:07     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Čas protestu
    Ano,16-17 h je pro pracujici opravdu moc brzy.Na druhou stranu, blokada ma smysl v case velkeho provozu...Doufam,ze to nebyla posledni akce tohoto druhu. Organizatorum dekuju.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:19:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Kamiony na Sporilovske vs. na Jizni spojce
    Informace pro ty,co zde neustale hystericky jeci,ze kamiony patri na Sporilovskou,nebot oni u Jizni spojky trpeli dopravou dvacet let:

    "(Sporilovska) Postavena byla na konci 80. let, ve stejné době jako Jižní spojka ze Spořilova do Záběhlic. Obě spojky dokonce musely být zprovozněny současně, jinak by jedna bez druhé neměla smysl." zdroj: http://www.dalnice.com/r/r243.htm

    Od konce 80.let po Sporilovske jezdi auta,vcetne kamionu, s rostouci intenzitou.
    Takze zadny rok, vazeni!

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:38:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Kamiony na Sporilovske vs. na Jizni spojce
    To je jako házet perly sviním... oni to nechtějí pochopit, protože se jim to tak hodí vykládat... Spořilov měl v sídlišti vždy nadměrnou dopravu a ještě i na Hlavní...

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:47:52     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Kamiony na Sporilovske vs. na Jizni spojce
    Přesně tak ,nemá cenu se rozčilovat, jim jezdili kamiony po Jižní spojce do loňského podzimu 20 let, nám tady na Spořilově asi nic nejezdilo, protože ty kamiony na tu Jižní spojku přilétly vzduchem a na D1 místo po Spořilovské jezdily těch 20 let asi po železnici a tak je to správně......, bohužel ztrácíme s těmi lidmi čas, jde nám na Spořilově skutečně už o život a tak se soustředme na boj s těmi odpovědnými, kteří tento bordel zavinili a způsobili .Těším se na další protesty a věřím, že to s lidmi na Spořáku pohne, blíží se inverze a smog

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:55:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Kamiony na Sporilovske vs. na Jizni spojce
    Ano jde tu o život! Jenže ti od Jižní spojky stále nechápou kdo celou situaci zavinil, že to je chyba politiků, kteří měli mít dokončený okruh již dávno a nebo tedy nepouštět kamióny do Prahy.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 16:17:31     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Kamiony na Sporilovske vs. na Jizni spojce
    Jde tu o podobný problém jako s Romy na severu. Jsem slaboch a tak jdu do Romů, místo abych šel do politiků. To jsem příliš ustrašený. Budu tedy radši osočovat Spořilováky než abych tlačil na politiky!

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:44:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Kamiony na Sporilovske vs. na Jizni spojce
    Nekteri to porad nejak nemohou anebo spis nechteji pochopit, ze k te hruze, co tu byla, a kdy byly prekroceny vsechny limity uz v roce 2005, pribyly jeste navic vsechny kamiony z JS - je mi jich lito.

    Takze tem od JS je to treba vysvetlit: je to uplne obdobne, jako kdyby k tomu stavu, ktery byl pred rokem na JS, pribyly na JS navic veskere kamiony ze sporilovske. Ti od JS by se samozrejme rozcilovali, ale ti od sporilovske by se s nima hadali, ze ted zazivaji u JS pouze to same, co ti od sporilovske uz 20 let ..............Je to uz trosku lepsi???? (Ale bylo by to od tech sporilovskych hodne zcestne, ze??)

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:44:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Kamiony na Sporilovske vs. na Jizni spojce
    Nekteri to porad nejak nemohou anebo spis nechteji pochopit, ze k te hruze, co tu byla, a kdy byly prekroceny vsechny limity uz v roce 2005, pribyly jeste navic vsechny kamiony z JS - je mi jich lito.

    Takze tem od JS je to treba vysvetlit: je to uplne obdobne, jako kdyby k tomu stavu, ktery byl pred rokem na JS, pribyly na JS navic veskere kamiony ze sporilovske. Ti od JS by se samozrejme rozcilovali, ale ti od sporilovske by se s nima hadali, ze ted zazivaji u JS pouze to same, co ti od sporilovske uz 20 let ..............Je to uz trosku lepsi???? (Ale bylo by to od tech sporilovskych hodne zcestne, ze??)

    Komentář ze dne: 21.09.2011 16:23:21     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Kamiony na Sporilovske vs. na Jizni spojce
    A on někdo říká že kamiony patří na Spořilovskou? Čtu vše pečlivě, ale o tomto nikde ani zmínka.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 17:00:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Kamiony na Sporilovske vs. na Jizni spojce
    bohužel ano - vy asi nečtete noviny že? tam najdete odpověď od Zelených a Braníku i Krče. a také zde na spořilovských novinách.

    Komentář ze dne: 21.09.2011 15:51:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Příští blokáda bude v říjnu!!!
    Ale jen za předpokladu, že se jí zúčastní aspoň 1 lisíc lidí. Pokud nebude garantována tato účast nemá cenu to pořádat a ztrácet čas!


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem8111996
    Duben115026
    Dnes1100

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 90 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE