Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Nenakupovat u pilulky.cz!:
    "Proti územnímu rozhodnutí přišly dvě žaloby, po změně vedení ji stáhli na radnici Horní Počernice. Ž . . . " (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Šabatová:
    "„Zima bude těžká. Nevíme, s čím přijde vláda, ale lidem budou muset pomoci i města. Například balíčk . . . " (Do zastupitelstva městské části Praha 4 kandiduje devět volebních subjektů!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Duben  >>
    PoÚtStČtSoNe
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30      

    Mohlo by vás zajímat...

    Komentáře

    ke článku: Rekonstrukce ulice Hlavní - Zpráva o průběhu a současném stavu stavebních prací z pohledu Občanského sdružení Spořilov
    ze dne 23.10.2007, autor článku: Zasláno do redakce

    Komentář ze dne: 23.10.2007 18:52:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Michal (joselm@volny.cz)
    Titulek: Geniální řešení
    Jak jednoduché. Řadu měsíců mnoho z nás "Spořilováků" přemýšlelo jak zklidnit Hlavní třídu a starý Spořilov vůbec. Hledala se řešení, psalo se, apelovalo na zdravý rozum a vůbec. A nakonec to vyřešili investoři sami a jak lehce, levně. Hlavní třída byla ponechána v tak hrozném stavu, (pomohly i autobusy), že každý rozumný se jízdě po této vozovce vyhne. Ještě pár týdnů, možná jen dnů, a bude tam ticho úplně. (Zbývá tam ještě pár metrů bez děr a taky mi trochu dělá starosti druhá strana, ale i to se časem poddá.) Nejen to. Vypadá to, že se ztiší časem i Roztylské náměstí, jehož "dokopec" a "skopec" načaly před časem při objížďkách autobusy a doprovodné havárie vodního řadu. Máme vyhráno. Je jen malá pravděpodobnost, že se najde někdo odpovědný, kdo bude usilovat, aby byly vozovky uvedeny do normálního (sjízdného) stavu.
    Prostě - děkujeme !!!

    Komentář ze dne: 23.10.2007 20:41:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Karel (@)
    Titulek:
    Radši se budu pár měsíců trápit s potížemi s Hlavní, než pak pozorovat bezproblémovou jízdu kolon z Trojmezí.

    Komentář ze dne: 25.10.2007 08:49:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - sporilovak (@)
    Titulek:
    Okamžité zastavení provozu na Hlavní? Vážně geniální řešení, všihni to zase budou objíždět okolo. Děkuju nechci. Ó ano cíl je stále stejný, zastavit provoz na Hlavní, mít klid a zbytek Spořilova ať si trhne nohou....

    Komentář ze dne: 25.10.2007 10:59:14     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re:
    takhle vznikají fámy. Kdože řekl, že se má Hlavní uzavřít? Řeší se jen problém s tím, že P4 přislíbila změny v projektu, např. zvýšený přechod před školou Jižní a práce na něm měly začít letos. Proto to TSK nechalo jen provizorně zakrýt - tedy vskutku příšerně - to nemá smyslu komentovat, to je jejich problém, jak pracují.
    Ledaže by to byl jejich pokus jak rozhádat Spořilováky.
    A nyní je na nich, aby svoji práci opravily.
    Cíl je stejný - podobné úpravy jako zvýšené přechody, které znáte z mnoha jiných obytných čtvrtí Prahy, postupně dát na všechna vhodná místa. Třeba při dalším postupu oprav kanalizace.
    Auta je třeba vytlačit nejkratšími cestami na okolní dálnice, máme jich tu dost a dost.

    Komentář ze dne: 28.10.2007 21:49:44     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HonzaV (@)
    Titulek: Re: Re:
    "to je jejich problém, jak pracují." - no v tuhle chvíli je to problém i můj, protože tam denně huntuju kola (tedy pérování nebo jak se tomu nadává) a vyrábím slalom mezi jámami.

    Asi bylo jednodušší tam naflákat všude třicítku a ňadra, než zařídit (přísunem peněz / zavřením penězovodu / pořádnou smlouvou...), aby se vše dokončilo letos. Pokud si správně vzpomínám, práce začaly v květnu a počasí jim velmi přálo. Na stavbě nebyla po páté hodině ani noha, o víkendech nemluvím. Staveniště privátních investorů v okolí žila (a žijí) čilým ruchem i za tmy. Tak kde soudruzi udělali chybu? Vybírá se na základě nejnižší ceny (a s tím souvisejících termínů), protože porovnat čísla na posledních stranách nabídky je jediné, čemu úředníci rozumějí?

    Nerad bych se do někoho navážel a zbytečne se tady vytáčel ("ty sáňky, ty si strčte do řiti, sousede!") - může se k tomu vyjádřit nějaký zasvěcenec?

    Komentář ze dne: 25.10.2007 20:29:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HonzaV (@)
    Titulek: hehe
    no hlavně že když jsem se tady v květnu zeptal kdy bude oprava hotová a vyjádřil pochyby o zdárném průběhu akce, tak jsem dostal menší flame...

    vždycky když projíždím Hlavní, vzpomenu si na Den trifidů. Nevím jestli za současný stav může Čermák s Hrachvcem, TSK nebo MČ P4, ale je to děsná ostuda.

    Komentář ze dne: 25.10.2007 22:32:12     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Karel (@)
    Titulek: Re: hehe
    Rozfrcali peníze jinde a Spořilov chtěj nechat vydusit...

    Komentář ze dne: 26.10.2007 07:58:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Myslím si, že je to taková "malá" pomsta za petici. Nemyslíte?

    Komentář ze dne: 31.10.2007 14:44:25     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Bearded (bearded@post.cz)
    Titulek: Re: Dost bylo radnice v Táborské!
    Když není radnice v Táborské ochotna se seriozně chovat k obyvatelům Spořilova, tak by bylo možná na místě začít jednat o oddělení Spořilova (starého i nového) od Prahy 4. Podle zorganizování petice soudím, že by byl dostatek kompetentních lidí na vybudování samosprávy. Vzorem by mohly být místní samosprávy ve Francii, kde starostou je často místní úspěšný podnikatel, pro kterého je výkon funkce starosty čestným posláním, nikoliv samotným spodkem Maslowovy pyramidy.

    Komentář ze dne: 01.11.2007 11:16:19     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Dost bylo radnice v Táborské!
    Ano, tento nápad by neměl zapadnout.
    Nejsme poddanými Radnice Prahy 4 a nespokojenost svobodných lidí může vyústit až v odtržení. Po revoluci se osamostatnilo více obcí.
    Praha 4 spravuje naše daně a činí-li tak neefektivně, arogantně nebo korupčně, můžeme je spravovat sami.
    Pro nás je celý Spořilov "středobodem", pro Prahu 4 která je vlastně 5. největším městem celé ČR, jen nějaký malý potížista navíc jen s malým korupčním potenciálem. Nejsou tu továrny, ministerstva, nedá se tu vybudovat Manhattan jako na Budějovické plný vlivných firem, jen 3 smrdící dálnice. Takže nic pro ně.

    Komentář ze dne: 01.11.2007 17:55:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Dost bylo radnice v Táborské!
    Ten korupční potenciál bych až zas tak nepodceňoval, když vidím ten stavební boom ;-)

    Komentář ze dne: 26.10.2007 16:20:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Haryk (barak2520@volny.cz)
    Titulek:
    Po Hlavní ulici nejezdí žádný čistící vůz, jezdí tam vůz čisticí.

    Komentář ze dne: 28.10.2007 20:05:26     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Bearded (bearded@post.cz)
    Titulek: Trest se radnici nevydařil
    Souhlasím s názorem, že současný stav je trestem za drzou vzpouru. MČ pokračuje pouze v kolejích svých (barvou jiných, chováním však stejných) předchůdců, neposlušný Starý Spořilov byl obdobně trestán již od roku 1968. Byly zde pozavírány všechny obchody na Roztylském náměstí, zrušeno kino, pošta atd. Trest se jim ale příliš nepovedl, auta projiždějí pod školou po Hlavní ve směru od mostu tak pomalu, že by je k tomu žádný retardér ani šikana nedonutila. Obdobně slastný pocit zažívám, když na Jižní spojce dojde ke kolapsu a rozhostí se nádherné ticho, neboť okamžitě zkolabují i další dvě dálnice. Ukončí se tak nesnesitelné dunění a chvění, které je nepřetržité od půl páté ráno. Řeší-li dopravu packalové, výsledný efekt je k nerozeznání od sabotáže. Možná nemusíme tak úpěnlivě čekat na jižní obchvat Prahy, totální zamrznutí trojúhelníku dálnic, každý den ráno od sedmi, tento problém vyřeší dřív a spolehlivěji než Pražský magistrát.

    Komentář ze dne: 01.11.2007 16:27:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - stew3 (lukas.vondracek@seznam.cz)
    Titulek: Můžu uplatnit náhradu škody?
    Prorazil jsem si tam pneumatiku a chtěl bych finanční odškodnění?Nechápu že když měli "určitě" rozpočet že jim nevyšlo na novej koberec!!!je to ostuda a někdo si pěkně napakoval kapsu.

    Komentář ze dne: 01.11.2007 18:09:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Můžu uplatnit náhradu škody?
    Na to bohužel bude asi platit ta sviňárna, že řidič je povinen svou jízdu přizpůsobit stavu komunikace. Jestli se ovšem toto dá ještě nazvat komunikací, vypadá to spíš jak "sibirskaja doroga" z ruskýho filmu.

    Komentář ze dne: 02.11.2007 08:51:05     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Můžu uplatnit náhradu škody?
    já věřím, že by to šlo vysoudit, když se tomu člověk bude věnovat.

    Komentář ze dne: 02.11.2007 15:30:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - OndraH (@)
    Titulek: Re: Re: Můžu uplatnit náhradu škody?
    na soudní vymáhání čehokoli existuje jediná jistota: že člověk musí hlavně zaplatit soudní výlohy. jinak jsou soudy naprosto nevyzpytatelné. pokud protistrana bude mít profesionálního advokáta (což bude, protože firmy platí své advokáty na paušál, což je v souhrnu vyjde levněji), snižuje se šance úspěchu, protože soudy jdou prostě na ruku silnějšímu. tu lze sice zvýšit, že si sám obstaráš advokáta, ale opět máš jedinou jistotu: že mu budeš muset nejdřív zaplatit. jistotu že něco vysoudíš, nemáš. proto ti upřímně navrhuji: vyser se na to, protože nejpravděpodobnější varianta je, že zaplatíš desetkrát víc za další výdaje a nakonec možná nevysoudíš nic

    Komentář ze dne: 02.11.2007 18:32:08     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HonzaV (@)
    Titulek: Re: Re: Můžu uplatnit náhradu škody?
    já bych řekl že v tomhle případě by to neprošlo, jsou tam ty značky a úřad je z toho venku.

    Komentář ze dne: 30.11.2007 10:02:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Stew3 (lukas.vondr@seznam.cz)
    Titulek: Uz zase uzavírka:)
    Tak po kratkem case průjezdnosti(pres tankodrom)pres Starý Spořilov je ulice opet uzavrena,treba uz to konecne davaji do kupy.A nebo nanas hrajou nakou boudu??

    Komentář ze dne: 18.12.2007 08:02:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - patriot (@)
    Titulek: Chudák Spořilov!
    Občanské sdružení bojuje o to, aby Spořilov zůstal tím, čím měl být - klidnou vilovou čtvrtí. Za to dnešní noviny (Mladá fronta Dnes) se snaží o něco úplně opačného! V novinách je vložený leták Jak se vyhnout kolonám. Čtenáři jsou informováni, že koloně na Jižní spojce (směr Štěrboholy) se vyhnou po trase .. Hlavní- křižovatka s ulicí na Chodovci - Ke Spořilovu .... To je šílenství, posílat auta z Jižní spojky mezi spořilovské domečky a zahrádky. Samozřejmě, že se to netýká jen Hlavní třídy, ale známe to, když "stojí" i Hlavní, rozlezou se auta jak metastázy po všech úzkých spořilovských uličkách. Nevidím žádné řešení, jak s tím bojovat, ale náladu mě to zkazilo hned po ránu.

    Komentář ze dne: 18.12.2007 15:59:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - T. Hromádka (@)
    Titulek: Re: Chudák Spořilov!
    Pokud je to tak, jak píšete, tak to je tedy síla.

    Komentář ze dne: 19.12.2007 08:22:44     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - patriot (@)
    Titulek: No jistě
    že je to tak, jak píšu, to by si nikdo nevymyslel. Dokonce je tam plánek, kde je zakresleno, jak se vyhnout zácpě na Jižní spojce přes Hlavní třídu na Starém Spořilově!!!

    Komentář ze dne: 19.12.2007 08:45:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Bearded (bearded@post.cz)
    Titulek: problém = Senohrabská
    Proto by bylo velmi vhodné vrátit k původnímu režimu ulici Senohrabskou, tedy ji "zobousměrnit". V současnosti funguje jako expresní přivaděč z dálnice a z JM přímo do centra Spořilova. Její obyvatelé by také nemuseli obkroužit celý Spořilov, aby se dostali ke svému domu.
    Jinak, "mazané" návody na to, jak s výhodou využít cestu přes Spořilov (při sjetí z dálnice, když jsou na ní zácpy), vysílá též dost často Rádio Rock Zone :-((.

    Komentář ze dne: 19.12.2007 17:46:50     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Haryk (@)
    Titulek:
    Pro pána s označením Bearded: Nevím, jestli si uvědomujete, jak jsou dopravními emisemi a hlukem zatíženi právě obyvatelé Choceradské ulice. Dostávají příděl ze dvou velmi frekventovaných silnic a vy byste jim ještě chtěl přidat směr nahoru. Záležitosti zatížení vašeho životního nelze řešit na úkor jiných obyvatel tím, že problémy přenesete na ně. Už se tady o tom před časem psalo a závěr byl, že zdvousměrnění Choceradské není vhodným řešením. Situaci by snad mohla zlepšit dostavba pražského vnějšího okruhu, při překotném rozvoji automobilové dopravy však ani to zaručeno není.

    Komentář ze dne: 19.12.2007 20:40:48     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Karel (@)
    Titulek: Re:
    Ano, to mě vždycky dovede popudit (nemyslím na Haryka). Všichni zástupci města pořád omílají všeléčící a všeřecící užasnej okruh, čímž spoustu lidí uklidní.
    ALE POZOR!!!
    Výstavba probíhá a probíhat bude (okolí D1 - sklady, satelity + administrativní centra v okolí Budějovícké, Brumlovky, Pankrácké pláně, Roztyl, nemluvě o bytové výstavbě všude kde je pár volných metrů-Trojemezí, Záběhlice, Michle)
    Tato výstavba bude generovat takovou dopravu, že kapacity uspořené okruhem se okamžitě naplní až přeplní!
    Takže okruh se dá chápat jako klíč k novému rozvoji, ne k zlepšení dopravy.
    Kdo jezdil na Budějovickou busem 118 tak před třema lety a dnes jistě zaznamenal, jak se to na Vyskočilce zhoršilo.
    OKRUH NIC NEZLEPŠÍ

    Komentář ze dne: 19.12.2007 21:58:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Bearded (bearded@post.cz)
    Titulek: Re:
    Vážený pane Haryku :-)
    1. Nepsal jsem nic o zobousměrnění Choceradské, nýbrž Senohrabské
    2. Choceradská v současnosti obousměrná je a odnáší zvýšený dopravní provoz právě za jednosměrnou Senohrabskou neb,
    a)mnoho řidičů objevilo, že se tudy dá objet ucpaná Lešanská b)jedou tudy řidiči bydlící v domech nad ulicí Bělčickou, ti to musí objet 1,6km Choceradskou (nebo Lešanskou), místo aby projeli 0,15km přímo z křižovatky u Centrumu, takže naopak dopravní zatížení je ze Senohrabské řešeno na úkor druhých (doporučuji prostudovat na Seznamu mapy s měřítkem vzdálenosti a vyznačením směru jízdy)
    3. jednosměrná Senohrabská je pozůstatek stupidního nápadu zjednosměrnit Severní I, Lešanskou ve směru na Brno a Senohrabskou a Na Chodovci ve směru Na Chodovci ve směru na Vršovice. U tří jmenovaných ulic se vše vrátilo k původnímu stavu, pouze Sen. zůstala jednosměrná.
    4. jedna malá podpásovka - Vámi odsuzovaný příděl aut za Senohrabskou (který jim chci dle Vás přenést) inkasují mimo jiné obyvatelé ulice Lešanská, kteří jsou na protějším břehu Spořilovské spojky
    5. na závěr malý dopravní rébus: "O kolik automobilů se zvýší dopravní zatížení a propustnost frekventované, jednosměrné, dvouproudé komunikace zůstane-li zachován stejný počet pruhů a změní se na obousměrnou? :-))))"

    Komentář ze dne: 20.12.2007 13:46:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re:
    souhlasím s vámi
    a dodávám, že jediné řešení, které znám, je kombinací následujícího:
    - omezení vjezdu tranzitní dopravy do vnitřku Spořilova zpomalovacími prvky, snížením kapacity místních komunikací (např. změnou 2. pruhu na parkování), omezením rychlostí apod.
    - optimalizací značení, které zkrátí pojezdy po místních komunikacích (jak píšete)
    - více nájezdy (tedy i sjezdy) na dálnice, které taktéž zkrátí pojezdy po místních komunikacích

    Místní doprava bez tranzitní dopravy bude tak malá, že diskuse jestli ulice má být dvouproudým jednosměrným přivaděčem nebo obousměrkou, budou bezpředmětné.

    Komentář ze dne: 20.12.2007 09:55:03     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Haryk (@)
    Titulek:
    Pane Bearded (tedy s fousama), pardon. Šlápl jsem vedle, myslel jsem Senohrabskou, Choceradská je z jiné operety.


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem8098295
    Duben101325
    Dnes2351

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 140 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE