Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Nenakupovat u pilulky.cz!:
    "Proti územnímu rozhodnutí přišly dvě žaloby, po změně vedení ji stáhli na radnici Horní Počernice. Ž . . . " (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Šabatová:
    "„Zima bude těžká. Nevíme, s čím přijde vláda, ale lidem budou muset pomoci i města. Například balíčk . . . " (Do zastupitelstva městské části Praha 4 kandiduje devět volebních subjektů!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Květen  >>
    PoÚtStČtSoNe
      1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31   

    Mohlo by vás zajímat...

    Komentáře

    ke článku: Proti petici také nic nemám, ale...
    ze dne 07.01.2007, autor článku: Čtenář Spořilovských novin

    Komentář ze dne: 07.01.2007 15:54:38     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - dka (@)
    Titulek: Na Hlavní na st. Spořilově bydlím
    a negativní vliv pozoruji v posledních třech letech, kdy se zde provoz opravdu zvýšil a to natolik, že otřesy způsobily praskání stěn na našem domě. V petici je zvláště je pro mě pozitivní fakt, že se někdo konečně začal zajímat o problematiku parkování automobilů na Spořilově. Petici za snížení dopravy podporuji, ikdyž souhlasím s názorem, že je moc radikální. Rovněž si myslím, že by více zmohlo občanské sdružení než petiční výbor. Zatím se ovšem nenašel nikdo, kdo by do toho opravdu šel (ideální by byl nějaký pracující důchodce, který by měl na běhání po úřadech čas).

    Komentář ze dne: 07.01.2007 18:37:57     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (ms@)
    Titulek: Souhlas s autorem
    Plně souhlasím s autorem článku. Když jsem si v petici přečetla o návrhu zobousměrnit ulici Senohrabskou nevěřila jsem svým očím. Bydlíme na sídlišti ,pod okny máme Senohrabskou a hned vedle ní Spořilovskou spojku. To je teprve "paráda".Pod okny soustavný hluk ,o kamionech ani nemluvě.A tak snad nám ještě někteří sem chtějí dopřát ještě více aut ?

    Komentář ze dne: 07.01.2007 20:36:11     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - kr (@)
    Titulek: Re: Souhlas s autorem
    Souhlasím, že jde o tom řešit dopravu na Spořilově komplexně a ne jenom na starém Spořilově

    Komentář ze dne: 08.01.2007 12:29:56     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - otevřené oči (@)
    Titulek: Re: Re: Souhlas s autorem
    Souhlasím také a jen opravuji: Píšeš na starém Spořilově, já jsem z onoho starého Spořilova a tvrdím, že tato petice řeší jen parkovací místa lidem z ulice Hlavní. Jinak občanům nedá nic užitečného.
    Viz můj komentář k: Petice občanů....

    Komentář ze dne: 08.01.2007 07:13:37     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Redakce SN (@)
    Titulek: Názory
    Je zřejmé, že názory se budou značně různit.

    Komentář ze dne: 08.01.2007 09:53:34     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - pecival (@)
    Titulek:
    Nemáme nic proti Vašemi jízdě do Prahy, ale sjíždění z okruhu je jiný problém.
    Spořilovská je v zářezu, a jiná rychlostní komunikace.
    Kaaždá obec se brání provozu a kde je koncentrace obyvatel největší tak je doprava zatěžováná na starém řešení komunikací z doby kdy nikdo ani neceknullll

    Komentář ze dne: 08.01.2007 10:26:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: nač řevnivost?
    rád bych přičinil násl. poznámky:
    - plánovaná rekonstrukce ul Hlavní vyvolala potřebu řešit nejen samotnou Hlavní, ale dopravní situaci na Spořilově vůbec. To první je aktuální problém, neboť kopat se tam začne "co nevidět", to druhé lze začít řešit také ihned (společně), ale není tam takový časový tlak.

    - nikdo nechce řešit jeden problém vyvoláním jiného problému - tedy na cizí úkor, jak občas zaznívá. Naopak je zde příležitost využít jednoho rozjetého úkolu i k řešení dalšího.

    - Zdvojsměrnění ulice Senohrabské by ji postavilo na roveň ulice Lešanské. Ta právě trpí tím, že Spořilovem jezdí tranzitní doprava. Řešením je zamezit - zkomplikovat průjezd tranzitní dopravě do celého Spořilova. A vtom snad budou zajedno "noví i staří" Spořilováci. Budou-li obě ulice sloužit jen lokální dopravě, jedno jestli jedno nebo obousměrně, všem jejich obyvatelům se velmi uleví.

    - ul. Na Chodovci: Všude mají lidé nárok na klidný život. Proč tedy napadat ty, kteří chtějí zklidnit ul. Hlavní argumentem, že jinde je také hluk? Nikdo nemá škodolibou zadost z toho, že tam také trpí lidé dopravou. Když budou lidé z okolí ul. na Chodovci prosadit změny k lepšímu, mohou s podporou spoluobyvatel "z druhého břehu" počítat. Dopravní problém Spořilova je jen jeden, nikoli dva: levo a pravobřežní. Nebo snad horní a dolní.
    Stejně jako lidé od ul. na Chodovci jezdí Ulicí Hlavní, jezdí lidé od Hlavní přes ulici na Chodovci. Jsme potenciální spojenci, nikoli nepřátelé. Nemusíme si navzájem přát, aby také sousedovi chcípla koza.

    Komentář ze dne: 08.01.2007 11:06:13     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Záběhličan (@)
    Titulek: Re: nač řevnivost?
    Obyvatelé Spořilova musí být jednotní a požadovat celospořilovsky akceptovatelná řešení. Jak tuto diskusi sleduji, začím mít obavy, aby to neskončilo "občanskou válkou" Spořilováků. To snad autoři petice nechtějí...

    Komentář ze dne: 08.01.2007 16:22:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - čtenář Spořilovských novin (@)
    Titulek:
    PŘEČTĚTE SI POŘÁDNĚ TEXT PETICE !
    1/ Už v jejím názvu je za zklidnění dopravy na c e l é m Spořilově, ne jenom v oblasti starého Spořilova.
    2/ Požadavkem petice není zrušení jednosměrky v Senohrabské, ale je to jenom příklad jednoho z mnoha možných opatření, cituji "ke zklidnění dopravy na celém Spořilově. Abychom ji jen nepřevedli do jiné lokality, požadujeme zpracovat dopravní studii". Z toho vyplývá, že smyslem petice zcela jistě není převést dopravu z jedné ulice starého Spořilova do druhé na novém, ale naopak v širších vztazích na základě odborně zpracované studie by petice měla pomoci nejen obyvatelům starého Spořilova, ale i nového. Vždyť požaduje co nejdříve dobudovat dopravní infrastrukturu, kam patří i pražský okruh, čímž by se množství aut projíždějících i novým Spořilovem výrazně snížilo.
    3/ Z výše uvedeného je zřejmé, že petice chce ochránit v š e- ch n y Spořilováky, ne jen ty ze starého.

    Komentář ze dne: 08.01.2007 17:19:17     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - otevřené oči (@)
    Titulek: Re:
    Předem upozorňuji, že jsem také ze starého Spořilova.
    Ale s tímto názorem zásadně nesouhlasím. Petici jsem si několikrát přečetl a zjistil, že se zabývá jen a pouze rekonstrukcí ulice Hlavní. Tato petice, jak z ní plyne, je namířená proti záměru TSK, které mělo vypracovat plán na rekonstrukci ulice Hlavní, NIKOLI na celé okolí Spořilova!!!
    To že někdo do petice připíše "a dále požadujeme vypracovat celkovou studii na zlepšení infrastruktury" je sice potřebné a důležité, ale k plánované rekonstrukci, proti níž je petice psána, zcela mimo mísu.

    Komentář ze dne: 10.01.2007 19:12:53     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek:
    Problémy teprve nastanou. Už dnes by se mělo řešit, jak se postavíme k dopravním vlivům výstavby bytů na Trojmezí pro cca 20 000obyvatel.
    Kam se tento komplex napojí dopravně?! Jižní město protestuje již teď - nejsnažší bude celé trojmezí napojit za sídlištěm na Hlavní - bude to s dopravou dvakrát horší než je to teď...

    Komentář ze dne: 11.01.2007 10:37:32     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re:
    Ano, bude to zřejmě záměr developerů z Trojmezí, kteří přes jiné subjekty (TSK, radnice???) tlačí na zvětšení průjezdnosti (dopravní kapacity) Hlavní!
    To je také odpověď na jinou poznámku v diskusi, že petice řeší jen problémy Hlavní a že požadování studie jen jakási zástěrka. Opak je pravdou. Studie je zásadní, ale prohrajeme-li první "bitvu" o ulici Hlavní, půjde vše mnohem hůř a těch 20000 (?) nových usedníků + služby + MHD apod se budou valit Spořilovem nikoli kolem Spořilova.

    Komentář ze dne: 11.01.2007 11:03:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - otevřené oči (@)
    Titulek: Re: Re:
    Tak tato informace mi byla dosud neznámá a z textu petice, ve které o tomto problému není ani slovo, plyne, že její autoři to také nevěděli.? To mi utvrzuje názor, že obsah petice řeší jen ul. Hlavní.
    Je mi líto, ale v petici jsou věci, se kterými nesouhlasím. Pokud by v jejím obsahu bylo nějaké řešení tohoto v bunoucnu hrozícího problému (Trojmezí) určitě bych podepsání zvážil.
    Dnes mi došel mail od mluvčího TSK, z nějž vyplývá, že na doplnění a přepracování petice již není dostatek času:
    TSK v těchto dnech uzavřela Smlouvu o výpůjčce s PVS a. s. za účelem
    rekonstrukce vodovodu a kanalizace v ul. Hlavní a to konkrétně od Severní
    1 po Jižní 9 (severní vozovka) na termín realizace od 15. 1. do 15. 11.
    2007. V této době v návaznosti by měla být zahájena rekonstrukce Hlavní,
    kterou bude provádět naše organizace.

    Snad se špatné sny nevyplní a Trojmezí dostane svoji pozemní komunikaci ke spojení se Světem.

    Komentář ze dne: 11.01.2007 16:00:44     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re:
    No ma petice nemá práě širší kontext a koncepci. Upřednostnil bych OS, které se stane účastníkem příslušných jednání a zavčas se dostane k připomínkování koncepčních otázek. Pak jsou také větší šance nevhodnostem předejít, něž se pak lízat z problémů peticema...

    Komentář ze dne: 11.01.2007 16:38:51     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re:
    nic ve zlém, ale generálské rady vyslovované v diskusích ve SN jen tak do vzduchu se minou účinkem.
    Pro ty, kteří jsou připraveni pomoci při jejich realizaci, je tu např. adresa: hlavni@sporilov.info

    Komentář ze dne: 11.01.2007 17:12:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Jana Ledvinova (janaledvinova@volny)
    Titulek: jeden za vsechny a vsichni za jednoho
    Vazeni pratele a sousede,
    prosim nenechme se rozdelovat dalnicemi a prislovecnou ceskou podezrivavosti. Co se petice tyce, jde jen o to se ozvat, ze chteji-li urady rozhodovat o nasem okoli, my jim do toho chceme mluvit. Ze se vse deje prave ted a kolem Hlavni je proto, ze (jak pise zamlzene oko) za 14 dni prijedou na ulidi hlavni bagry. Bohuzel, nezvedli jsme hlavy drive, ale nehodlame je uz schovavat. Pojdme spolupracovat, novi, stari, dolni ci horni. Jedine tak nas vrchnost vezme na vedomi. Chcete-li se aktivne pripojit k soucasne iniciative, jste vitani. Prace je dost. Chcete-li setrit sily, az se bude nejaky novy projekt tykat vaseho primeho sousedstvi, tak je to uplne v poradku. Soucasna prestavba jiste neni posledni a urcite bude potreba dalsi pomoc. Mate-li zajem o dalsi informace, napiste nam sve kontakty a radi vas pozveme na dalsi schuzku.
    S uctou
    Jana Ledvinova
    PS: Pro pochybovace - na Hlavni nebydlim, auto tam parkovat nechci a nemam zadne dalsi postrani umysly, proste jen chut se ozvat za dobrou vec a nenechat se obchazet.

    Komentář ze dne: 12.01.2007 10:37:22     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - zamlžené oči (@)
    Titulek: Re: jeden za vsechny a vsichni za jednoho
    Doufám, že budu mít příští týden čas a skočim se podívat na obec na plány té "dálnice", abych se o rekonstrukci dozvěděl více.


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem8158500
    Květen34417
    Dnes1147

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 138 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE