Spořilovské noviny
Úvod | Stáhněte si | Spořilovské odkazy| FACEBOOK | International  

Spořilováci sobě
Napište nám!
Těšíme se na vaše příspěvky, fotografie, komentáře a další informace, které rádi zveřejníme. Kontaktovat redakci můžete prostřednictvím e-mailu noviny@sporilov.info.


Poslední komentáře
  • Farmářské trhy - aktuální informace:
    "Milí naši zákazníci a podporovatelé! 🍀 Po dnešní schůzce s firmou Mercatus jsme se dobrali . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Farmářské trhy:
    "Dobrý den, ráda bych se zeptala jak dopadl výběr provozovatele farmářských trhů na Roztylském náměst . . . " (Kdo bude provozovat farmářské trhy na Spořilově?)
  • Karel Koželka na sídlišti Spořilov II:
    "Dobrý den, nevíte náhodou někdo z vás, kde konkrétně architekt Karel Koželka na sídlišti Spořilov . . . " (Život na spořilovském sídlišti v roce 1970)
  • Neni to zadna 1. trida.:
    "Mila Michaelo, jsme vrstevnici. Ja chodil do C a ty bud do a nebo B. Moje sestra Lida s tvoji sestr . . . " (Zapomenutá školní fotografie ze ZŠ Jižní)
  • Tusim,:
    "ze s Renatou jsem chodil do prvni tridy. Ale ta pak nejak zmizela stejne jako Olina Tvrda. mnohem po . . . " (Spitznerovi vzpomínají na Spořilov - díl 1.)
  • Re: no nevim...:
    "Tento názor je kvalitní." (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • no nevim...:
    "pokud někdo netrefí do volební místnosti bez aplikace, je otázka, jestli by měl mít volební právo.. . . . " (Víte, kudy do volební místnosti? Poradí vám mapová aplikace)
  • Souvislost s článkem:
    "A jak to souvisí s článkem?" (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Nenakupovat u pilulky.cz!:
    "Proti územnímu rozhodnutí přišly dvě žaloby, po změně vedení ji stáhli na radnici Horní Počernice. Ž . . . " (D1 u Spořilova přestala být dálnicí!)
  • Šabatová:
    "„Zima bude těžká. Nevíme, s čím přijde vláda, ale lidem budou muset pomoci i města. Například balíčk . . . " (Do zastupitelstva městské části Praha 4 kandiduje devět volebních subjektů!)


  • Spořilovský kalendář
    <<  Květen  >>
    PoÚtStČtSoNe
      1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31   

    Mohlo by vás zajímat...

    Komentáře

    ke článku: K retardérům v Lešanské
    ze dne 27.09.2005, autor článku: Čtenář Spořilovských novin

    Komentář ze dne: 27.09.2005 12:28:18     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Matěj Pluhař (Matej.Pluhar@seznam.cz)
    Titulek: retardéry- neukáznění řidiči !!!
    Podle mého názoru je to skvělý nápad, ale téměř každý řidič by ty retardéry objížděl. Počínaje od většiny motorkářů, cyklistů, až po neukázněné piráty silnic a rozjeté řidiče. Mohlo by i dojít k velké tragédii ...
    Myslím si, že by to tak mělo zůstat a nebo tam udělat semafory. Sice by se provoz zpomalil, ale bezpečí chodců a nemocných lidíby byl daleko větší.
    MaPl

    Komentář ze dne: 29.09.2005 23:49:45     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - spasitel (spasitel@kristus.cz)
    Titulek: Re: retardéry- neukáznění řidiči !!!
    jasne objizdeli by je 100vkou, je snad jedno jak to auto pribrzdi jestli prejezdem retarderu, nebo objetim retarderu, vysledek je stejny !!!!

    Komentář ze dne: 27.09.2005 12:29:41     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Aleš (banjoales@seznam.cz)
    Titulek: nevím
    No, nevím. Pražští řidiči neví, co to je plná čára. Ti strážníci by tam nestáli neustále, takže objíždění by bylo na denním pořádku a ve chvíli, kdy by tam Ti strážníci nebyli, byl by retardér k ničemu. Však oni ví, proč ho dávat po celé šíři! Pokud jde ale o retardéry, víc mně vadí v Boční I, ne proto, že tam jsou, ale proto, že je nějaká hlava dala hejčmo, tzn. ne kolmo k ose vozovky a to dělá s autem strašný věci!

    Komentář ze dne: 27.09.2005 13:34:20     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - tomáš (@)
    Titulek: Re: nevím
    jestli hejčmo znamená šejdrem :-) pak si myslím, že je to velmi dobré. Jsou lidé, kteří tvrdí, že na retardéry (obrubníky apod....) se má právě najíždět hejčmo, aby tolik netrpěly poloosy.

    Komentář ze dne: 27.09.2005 13:30:58     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tomáš (@)
    Titulek: jednou a dost :-)
    kdykoli drncám přes retardér ležící za přechodem říkám si to samé co pisatel příspěvku - je nadbytečný, jen zvyšuje hluk a smrad.
    Uvítám vyjádření odborníků. Mám za to, že jinde jsou retardéry jen před přechodem. Argument o zabránění jejich objíždění protisměrem mi přijde šílený. Nebo že by existovali tak šílení řidiči, kteří riskují čelní srážku nebo poražení dítěte, které právě z houští vchází na silnici?
    Jinak jsem 100% zastáncem retardérů. Chrání chodce před auty a Spořilov před tranzitní dopravou, která si tudy ve špičce objíždí plné dálniční přivaděče. Spořilov je sevřen třemi dálnicemi, netřeba mu ještě aut uvnitř (vyjma místní dopravy).
    Namátkou bych uvítal retardéry na ul. Hlavní před školou. O kruhovém objezdu mezi Hlavní a Lešanskou se tu již psalo.
    Další nebezpečné místo je přechod v zatáčce u podního pokresleného podchodu (u konečné tram). Tam místo retardérů by pomohla prořízka "lesa", který brání v rozhledu a nová konstrukce nájezdu na výpadovku směr Kaufland.

    v neposlední řadě bych rád požádal redakci, zda by mohla k anketě (vpravo nahoře) dávat odkazy na články, které se hlasování týkají. Pomohlo by to hlasování i diskusi.

    Komentář ze dne: 27.09.2005 14:08:27     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - OndraH (@)
    Titulek: Re: jednou a dost :-)
    argument o zabránění objíždění protisměrem není vůbec šílený. bohužel, není pochyb, že většina řidičů by se tak opravdu chovala. proto je správné, že retardéry jsou nasazeny na oba směry.

    ohledně přechodu u konečné tramvaje 11, souhlasím s názorem, že by se tam měl porost trochu prořezat, aby byl přehlednější.

    Komentář ze dne: 27.09.2005 14:32:29     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Karel (@)
    Titulek: Re: Re: jednou a dost :-)
    Tak s tím prořezáním ZÁSADNĚ NESOUHLASÍM !!! Už tak málo zeleně na Spořilově a k tomu ještě blízkost rušné dálnice, jejiž hluk zeleň alespoň trochu tlumí. Borovice jsou sice husté, ale kvůli tomu se už loni postavily nové stožáry veřejného osvětlení, nebo snad ne ? Přimlouvám, se za retardéry, protože někteří řidiči tu jezdí odhadem tak 70-80 km/h a přechod je opravdu umístěn v tom nejnevhodnějším místě. Karel P.

    Komentář ze dne: 27.09.2005 14:38:46     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - OndraH (@)
    Titulek: Re: Re: Re: jednou a dost :-)
    řidiči tudy nejezdí tak rychle jako v Lešanské, kde je k tomu svádí sklon ulice. na přiměřeném prořezání (napsal jsem "trochu" prořezat) nevidím nic špatného, křoviny se prořezávají zcela běžně i když nejsou u přechodu pro chodce

    Komentář ze dne: 27.09.2005 14:45:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Karel (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: jednou a dost :-)
    Ale zeleň na sídlišti by prostě za každých okolností měla mít přednost před auty. Na tom trvám. O tom už se tady nejednou diskutovalo, když bylo zrovna aktuální solení silnic. Nainstalovat retardéry všude kam to jen jde, a zaručuji vám, že se tranzitní auta budou raději několik desítek minut posouvat v koloně na Jížní spojce, než aby si ničili tlumiče zběsilou jízdou čtvrtí.

    Komentář ze dne: 27.09.2005 14:55:35     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - OndraH (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: jednou a dost :-)
    argumentace, že zeleň má mít za všech okolností přednost před auty vyznívá v tomto případě demagogicky - křoví se prořezává úplně běžně, a to i na našem sídlišti. bez přiměřeného prořezání by i ta zeleň vypadala zanedbaně.
    tranzitní silnice je právě Lešanská ale ne Na Chodovci. proto souhlasím s retardery tam, ale Na Chodovci pro ně není důvod, protože to není tranzitní silnice z Prahy.

    Komentář ze dne: 27.09.2005 15:08:39     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Karel (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jednou a dost :-)
    Tak se podívejte během pracovního dne ve špičce na provoz v ulici Na Chodovci (mám na mysli její část od Senohrabské X Hlavní k vjezdu na Spořilovskou. To není tranzitní silnice ? Projíždějí tu i zbloudilé kamiony.

    Komentář ze dne: 27.09.2005 15:10:04     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - OndraH (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jednou a dost :-)
    ale tam žádný přechod není...

    Komentář ze dne: 27.09.2005 15:22:16     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Karel (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jednou a dost :-)
    Omlouvám se. Máte pravdu. Teď jsem si uvědomil, že je zebra až za výjezdem na Spořilovskou. I když tady chodím už 15 let.

    Komentář ze dne: 28.09.2005 10:40:40     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Petr Sitař (petr.sitar@iol.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jednou a dost :-)
    V ulici Na Chodovci u přechodu u podchodu pod ulicí Spořilovská jsou retardery takřka nutností! Přechod je díky zeleni dost nepřehledný a řidiči zde ČASTO jezdí NEPŘIMĚŘENOU RYCHLOSTÍ!!!

    Komentář ze dne: 29.09.2005 08:25:24     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Tom (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: jednou a dost :-)
    Zeleň má v obytné zóně jednoznačně přednost před auty. To ale neznamená, že je to posvátná kráva, které se nelze dotknout. To platí (mělo by platit) jen v 1. zóně Národních parků (a na Šumavě se tam těží).
    Když se přerostlá zeleň odborně prořeže a probere (je známo, že malé stromky se sází k sobě a později se dělá probírka, aby měly dostatek prostoru k růstu), do 1. řady se nasadí keře - pak to prospěje všem včetně obyvatel přilehlých domů. .j. stromy budou mít více světla a porostou do šířky, budou mít více větví a i v dolním patře.

    Komentář ze dne: 27.09.2005 16:31:13     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HonzaV (@)
    Titulek: Re: Re: jednou a dost :-)
    no já se přiznám, že ačkoli mi to popularitu moc nezvedne, retardéry instalované přes půl vozovky bych objížděl přesně podle vyhlášky:

    § 16
    Objíždění

    Řidič, který při objíždění vozidla, jež zastavilo nebo stojí, nebo při objíždění překážky provozu na pozemních komunikacích anebo chodce vybočuje ze směru své jízdy, nesmí ohrozit ani omezit protijedoucí řidiče a ohrozit ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích. Přitom musí dávat znamení o změně směru jízdy.

    Retardér považuji za překážku provozu. Jiný názor? :-)

    Komentář ze dne: 27.09.2005 16:37:36     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - HonzaV (@)
    Titulek: Re: Re: Re: jednou a dost :-)
    tedy on je to vlastně ZÁKON o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů atd..., ne vyhláška.

    Komentář ze dne: 28.09.2005 10:57:02     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - Petr Sitař (petr.sitar@iol.cz)
    Titulek: Nechat
    Když zvážím argumenty pro a proti a jejich závažnost, vyjde mi v tomto případě retardéry ponechat po celé šíři vozovky. Zde jde především o život našich dětí chodících přes přechod do školy.

    Komentář ze dne: 29.09.2005 23:53:06     Reagovat
    Autor: neregistrovaný - ED (no@spam.com)
    Titulek: Re: Nechat
    ja zadny deti nemam, retardery pryc !


    Čtenáři od 31.5.2004

    Spořilovská kliknutí
    Celkem8133013
    Květen8930
    Dnes2830

    Spořilováci na webu

    Nyní si čte web : 135 uživ.


    you porn vidéos gratuites sur Bestporn2021.com

    (c) Spořilovské noviny 2004 - 2019  
    Vydavatel: Mgr. Tomáš Hromádka - REGIONPLUS. Adresa redakce: Mgr. Tomáš Hromádka, Rakovského 3162/8, 143 00 Praha 4. IČO: 03582205. Tel. 777 944 684.
    Vytvořeno pomocí redakčního systému phpRS. Články vyjadřují názory autorů a jsou majetkem redakce a vlastníků autorských práv. Bez souhlasu redakce nesmí být žádná část Spořilovských novin publikována a to jak v tištěné, tak elektronické podobě.
    Kontaktní e-mail redakce: noviny@sporilov.info
    CENÍK INZERCE